dilevser’den kartpostallar :)

-

30 yorum gelmiş

  1. dilevser

    :) çok teşekkür ederim güzel yorumlarınıza canlarım…sevimli hayat sağol beğenmene sevindim :)adadenizi canım arkadaşım sağol :)figen ablamm çok teşekkür ederim, e sizlere yaptım ondan güzeller:)noblesse canım, acemihobici şekerim :) çok mersisybella sağol canım…fiamma1 teekkür ederim…sizlerin hepsi:)sakagun şimdi bloguma ekliyorum resimlerini tek tek.. kırarmıyım seni hiç :)

  2. DenDenAk

    Ne kadar hoş ve zarif, içindeki not kadar. Çok teşekkür ederim. Sanırım ben sınıfta kaldım kartpostal çalışmasında. Bana gelen şık kartpostalları görünce hem duygusallaşıyorum hem kendime kızıyorum bu kadar zarif düşünemiyorum diye. Çok teşekkür ederim.

  3. dilevser

    canım arkadaşım beğenmene çok mutlu oldum :) sınıfta kalmak mı duymamış olayım ben bunu… ellerinin emeğini göndermişsin… ayrıca bana da senin kartın geldi hafta sonu kardeşimle beraberdim o yüzden henüz çekemedim foto.. çekip buraya ekleyince söylediğinde yanlış olduğunu herkesler anlıycak bence :) ellerine sağlık seninde canım benim..

  4. banuca

    Benim sevgili kalplerimden bir tane daha geldi bugün:))Hani şu siyah fon üzerine kırmızı kalp var ya, o işte….Teşekkür ederim dilevserciğim:)

  5. Racine

    dilevser kartın elime ulaştı çok hoş çok sağoll..benimki soldan en alttaki 1.kart olan kırmızı fiyonktan tokası olan silüet :)

  6. dilevser

    esinselim güzel arkadaşım, beğenmene çok sevindim :) öpüyorum çok…Racine, beğendiysen ne mutlu bana canım :)alonenes, teşekkür ederim beğendiğin için :)

  7. SEMYIL

    birinci sıradaki 3.kart bana geldi :)))Dilevsercim kart çok güzel içindeki o sıcacık ifadeli not daha bir güzel. yüreğine ellerine sağlık arkadaşım :)))

Bir Cevap Yazın

Kağıttan tebrik kartı yapımı

| | 0 Yorum

El yapımı davetiye

| | 4 Yorum

Kağıttan el yapımı renkli davetiyeler

| | 2 Yorum

Keçe süslemeli davetiye yapımı

| | 0 Yorum

Renkli tebrik kartı yapımı

| | 0 Yorum

Bir kağıt bir ip – kalpli kart yapımı

| | 2 Yorum

Akrilik boya ile bulutlu kart yapımı

| | 0 Yorum

Yılbaşı tebrik kartı yapımı

| | 0 Yorum

El yapımı kuzulu kart

| | 0 Yorum

Kağıt ve eva ile bayram tebrik kartları

| | 4 Yorum

Balonlu tebrik kartı

| | 0 Yorum

Kendin yap: Teşekkür Kartı

| | 0 Yorum

Kağıttan gelin

| | 0 Yorum