Salı, Mayıs 30, 2017
dilevser’den kartpostallar :)

dilevser’den kartpostallar :)

30

Eveet… Bunlarda benim kartlarım… Yapıp hazırlayalı çok oldu ama zarflayıp yola çıkarmadan eklemiyim dedim.. İşlerimin yoğunluğu sebebiyle de bu zamana kadar kaldı… ve yola çıkıyor kartlarım :) hepinize kocaman sevgilerimi koydum zarflara… 10marifetteki herkese de buradan gönderiyorum sevgilerimi…

30 YORUMLAR

  1. :) çok teşekkür ederim güzel yorumlarınıza canlarım…sevimli hayat sağol beğenmene sevindim :)adadenizi canım arkadaşım sağol :)figen ablamm çok teşekkür ederim, e sizlere yaptım ondan güzeller:)noblesse canım, acemihobici şekerim :) çok mersisybella sağol canım…fiamma1 teekkür ederim…sizlerin hepsi:)sakagun şimdi bloguma ekliyorum resimlerini tek tek.. kırarmıyım seni hiç :)

  2. Ne kadar hoş ve zarif, içindeki not kadar. Çok teşekkür ederim. Sanırım ben sınıfta kaldım kartpostal çalışmasında. Bana gelen şık kartpostalları görünce hem duygusallaşıyorum hem kendime kızıyorum bu kadar zarif düşünemiyorum diye. Çok teşekkür ederim.

  3. canım arkadaşım beğenmene çok mutlu oldum :) sınıfta kalmak mı duymamış olayım ben bunu… ellerinin emeğini göndermişsin… ayrıca bana da senin kartın geldi hafta sonu kardeşimle beraberdim o yüzden henüz çekemedim foto.. çekip buraya ekleyince söylediğinde yanlış olduğunu herkesler anlıycak bence :) ellerine sağlık seninde canım benim..

  4. Benim sevgili kalplerimden bir tane daha geldi bugün:))Hani şu siyah fon üzerine kırmızı kalp var ya, o işte….Teşekkür ederim dilevserciğim:)

  5. dilevser kartın elime ulaştı çok hoş çok sağoll..benimki soldan en alttaki 1.kart olan kırmızı fiyonktan tokası olan silüet :)

  6. esinselim güzel arkadaşım, beğenmene çok sevindim :) öpüyorum çok…Racine, beğendiysen ne mutlu bana canım :)alonenes, teşekkür ederim beğendiğin için :)

  7. birinci sıradaki 3.kart bana geldi :)))Dilevsercim kart çok güzel içindeki o sıcacık ifadeli not daha bir güzel. yüreğine ellerine sağlık arkadaşım :)))