Doğa temalı çocuk kostümleri

-

cocuk-kostumleri-doga-kostumu
Köy okulunda çalıştığım için bir okuma bayramında velilerden 2 kere kostüm dikmeleri için teklifte bulunamazdım. Satın alacak ya da kiralayacak güçleri olmadığını bildiğim için gecemi gündüzüme katarak kostümleri dikme işini öğretmenleri olarak ben üstlendim. Evet, 25 kostümü dikebilir miyim demedim hiç, öğrencilerim için yapmak zorundayım diye düşündüm ve başladım çalışmalara. Tasarlama, kesme, dikme aşamalarını da zorluklarla atlatarak sıra okuma bayramımıza geldiğinde bu fotoğraflar karşısında çektiğim bütün sıkıntıları unuttum diyebilirim. Onların o mutluluğunu görmek, heyecanlarını birebir yaşamak, başarma duygularını tatmalarında payım olduğunu düşünmek bir öğretmen için tarif edilemeyecek bir duygu. İstediğim gibi dikebilir miyim diye korkmadım değil, çünkü usta bir terzi değilim, zorluklar yaşadım ama sonuçta 25 kostümü bitirince dünyalar benim oldu. 13 tanesi doğa kostümü, 12 tanesi de kırmızı saten kumaştan yaptığım pelerinli kostümlerden oluşuyor. Biz okuma bayramımızda unutulmayacak anılar yaşadık.
Daha detaylı fotoğraflar için bloguma beklerim.

İnstagram hesabım

cocuk-kostumleri-doga-kostumu-2

3 yorum gelmiş

  1. sevginin gunlugu

    çok teşekkür ederim sevgili @leynum ve @cherry blossom girl…çok yoğun ve sıkıntılı bir süreçte yılmam için önüme çıkan bütün engellere rağmen bu güzelliklerle karşılaşmak, beyeni toplamak, bu güzel mesajlarla karşılaşmak inanılmaz bir duyguydu.
    mesajınıza geç döndüğüm için kusuruma bakmayınız lütfen… 10 maarifet mesaj sistemi geç uyarı verdi yoksa en kısa zamanda teşekkürlerimi iletirdim.

Bir Cevap Yazın

Aksesuar cep dikimi

| | 0 Yorum

Suni kürk yaka

| | 0 Yorum

Lastikli kalın kemer – diy

| | 0 Yorum

Saten kız çocuk takımı

| | 2 Yorum

Dikiş şablonları – 3

| | 0 Yorum

Dikiş şablonları – 2

| | 0 Yorum

Dikiş şablonları – 1

| | 0 Yorum

Polar kar maskesi

| | 0 Yorum

Mor etek yelek takımı

| | 2 Yorum