Doğadan Tuvale

-

Yine doğal malzemelerle yapabileceğimiz bir çalışma. Ben çok seviyorum bu doğal malzemeleri, taşlar, dallar, yapraklar… Hem ucuz hem de buradaki gibi mükemmel işler çıkıyor ortaya.

Muhteşem bir görüntü çıkmış ortaya, bayıldım.

sserapp

Marifetli Peri

6 yorum gelmiş

  1. aheng

    Ben de bayıldım,harika birşey bu,biraz daha açıklama yapabilirmisiniz acaba,o yapraklar için kullanılan malzeme nedir gibi…ben pek anlayamadım resimden,şimdiden teşekkürler.

  2. sserapp

    Anlatmaya çalışayım. Düz yaprakları toplayıp, yağlı kağıt arasında, üzerine ağır kitapları koyarak bir gece bekletmiş. Daha sonra tuvali renklendirmiş. Bunu kafasına göre yapmış. Akrilik boya ve metalik boyaları karıştırarak kullanmış. Yapraklara ise gümüş, bakır ve yaldız kullanmış. Yaprakların kendi renklerini de vurgulamış. Dikkat ederseniz yaprakların pembeliği de görünüyor aralarda.Yaprakları yapıştırdıktan sonra da etrafında, bronz metalik ve kahverengi boyayla soyut bir şekilde oynamış:)Kuruduktan sonra asmış.Umarım yardımcı olabilmişimdir.

  3. aheng

    çok teşekkür ederim açıklamalar için sserap,ben de yapmaya çalışacağım,burada paylaşırım o zaman…

  4. sserapp

    Rica ederim. Ben de yapmak istiyorum ama ne zaman yaparım bilemiyorum. Lütfen yap ve paylaş. Merakla bekliyorum.Sevgiler.

Bir Cevap Yazın