Salı, Aralık 6, 2016

Doğal Kendir İpinden Kolye

6

el yapımı kolye
Kendir ipini gördüğümde ‘hmm bundan ne yapsam ki acep?’ diye içimden geçirip, ‘bulurum ben bir şeyler’ diyerek satın almıştım. Ertesi gün bu kolyeyi tasarladım, sene 2011 :)
Bugün, ‘kendir ipinden kendi hasırlarınızı yapın’ başlıklı paylaşımı görünce aklıma bu kolyem geldi.
Hemen ben de eklemek istedim. Kendir ipini ördüm, ki çok kolay değil, artık kumaşlardan çiçekler yaptım ve renkli sentetik incilerle detaylandırdım. Eh, fena da olmadı hani :)

el yapımı kolye

el yapımı kolye

Paylaş
gliatasarim
Bir tasarım; başkası onu kullanmaya başlamadan önce bitmiş sayılmaz...( Brenda Laurel ). Her bir tasarım, tamamen el emeği ile uzun saatler bazen günler süren çalışmalardan sonra zihnimden, ruhumdan sızıp elle tutulur hale geliyor. Bir tasarımcı için ruhunu, emeğini bütünleştirip oluşturduğu objelerin, başkalarının hayatlarında yer bulması, onların hayatlarında yeni anlamlar kazanması yani ' hayata gelmesi ' düşlerin gerçekleşmesi anlamına gelir. Tasarımlarımın hayatlarınızda daima mutlu anılara şahitlik etmesini dilerim.

6 YORUMLAR

  1. kahvesevmem; ( ben bayılırım bu arada:) ) güzel yorumunuz için çok teşekkürler :)

    shane; özenle her paylaşımı dikkate almanız dikkatimden kaçmıyor bilesiniz :) size de güzel yorumunuz için teşekkürler :)