Salı, Aralık 6, 2016

Doğalgaz borularından kitaplık

7

kitaplık
Ben bir şey demiyorum, ama görenler bu kitaplığın doğalgaz borularından ve strafordan yapıldığına inanmıyor :) Ayrıntılar için blogum.

7 YORUMLAR

  1. straforlar acaba tutkallı unlu bi karışımla sağlamlaştırılabilinir mi ki??? fikir güzel bende üniversitede okurken mukavvadan fiskos yapmıştım :) eşyaları dengeli koyunca bi şey olmuyor :) sahici fiskos sanıp yaslanmaya çalışırken düşen çok arkadşım oldu o da ayrı :) koca bi çiçek ve de kitaplarımı taşıyordu :)

  2. burada kullanılanlar sanırım dış cepheler için kullanılan straforlardan , onlar biraz daha sert oluyor , yine de fazla eşya koymamak da yarar var, yağmurcum eski albümleri karıştır bakalım, fiskosun resmini bulursan paylaşmadan geçmezsin diiimi :D

  3. :D hiç sanmam bulabileceğimi benim zamanımda cep telefonları bile takoz telefonlardandı :) digital makineyse sadece süpppper zenginlerde vardı bende normal makine bile yoktu :) ama yapımı kolay 2 tane kalın mukava alıyorsun birini yovarlayıp rulo haline getiriyorsun ki bu ayağı oluyor :) tepsi gibi bi şeyle dğerini yuvarlak çizip kesiyorsun ortalayıp diğerinin üstüne koyuyorsun kimse görmesin diye de üstüne örtü serip kamufle ediyorsun :) ben saksı koymuştum tam merkeze ağırlık için kitaplarımı da taşıyordu bir arkadaşımda abajur koymuştu :)
    yoksa paylaşmam mı :)

  4. :D paylaşmış kadar oldun teşekkürler, gözümün önünde canlandırabildim, “öğrenci evleri için öneriler” diye bir site varsa orada paylaşmak lazım bu fikri

  5. beğenen herkese teşekkürler :)
    Straforlar dış cephede kullanılan kalın ve mukavemeti güçlü cinsden…ayrıca altlarına ufak bi destekde yaptım, üzerine de çok ağır olmayan kitap ve model arabaları koydum. Aşırı yük yüklemedikçe hiç bir sorun yok:)