Doğayı Boynunuzda Taşıyın

-

Değişik bir kolye olmuş. Doğa sevenlerdenseniz ormana pikniğe ya da yürüyüşe gittiğinizde yerde bulduğunuz bir dal parçasının ortasını delip (tabi ki böyle bir dilim kesmeniz gerekiyor) kolye yapabilirsiniz. Hatta bir ağaç vardı sedir ağacı mıydı çok güzel kokar ondan yaparsanız süper de koku verir etrafa. Burada

11 yorum gelmiş

  1. embir

    teşekkürler duygucum, bana da çok doğal geldi. Yapımı kolay gibi ince matkapla deldik mi bitti gitti valla :))

  2. embir

    Şu kokulu ağaçtan olsa (sedir) güzelde kokardı yahu. Ama bende rahatsız edebileceğini düşündüm. İyice zımparalamak gerekir. En iyi tarafı vücudunuza değen şeyin tamamen doğal olması :))Aaa keşke başlığı öyle yapsaydım. Vücudunuza doğal birşey değsin siter misiniz? :))) ay kendim yazdım kendim güldüm :))

  3. SEMYIL

    embircim. kokulu ağaç bile olmasa sevdğin bir kokuyu pamuğa damlat ve bir poşet içine kolye ile birlikte koy,birgece beklet ağaç kokuyu emecektir.koku bittikçe çeşit çeşitkoku ile tekrarla istersen.hem alınma benim çiltim… allerjik güneş bilem dokunuyo

  4. embir

    yok yok valla alınmadım bende de aynı sorun var maalesef. Açık tenli olunca sanırım kaçınılmaz. Şu ahşabın kokusu için olan fikre de bayıldım. Eskiden menekşe ya da tütün kolonyasını (rahmetli babam çok severdi onların kokularını) pamuğa döküp ampülleri silerdim. Akşam ev mis gibi kokardı. Neden şimdi yapmıyorum ki? Kullanmadığım parfümler ne güne duruyor :))

  5. SEMYIL

    embır. m1 ,embiiirrr. bir fikir daha (hoş bende bufikirlerden çok var ) hani klozet fırçalarımız var onların birde kabı oluyor ben onların dibine azıcık en sevdiğim sıvı deterjandan koyuyorum banyo sürekli mis mis kokuyor.haftada bir her temizlikte yineliyorum.birde banyonun bir köşesine yapma (plastik)ciçekler koydum daha yoğun koksun istersen ucuz aldığım deodorantları o ciçeklere sıkıyorum.

  6. anahtarlık fikrini sevdim,çok şık olur bende kolye olarak kullanamam,ben hala yapıyorum ampüllere koku olayını ,mis gibi kokuyor ama tuvalet fırçasının altına hiç koymamamıştım,çok iyi bir fikir teşekkürler.

  7. embir

    nrhnmrl diyor ki;teşekkürler embir.bu ağaç kaçyaşında ya :=)

    9-10 yaşında sanırım.Şemyıl ablacım tuvalet fırçası olayını biliyordumda, plastik çiçek olayını denememiştim. Teşekkürler.

Bir Cevap Yazın

embir

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçe fiyonk yapımı ve hediye kutusu yenileme

| | 0 Yorum