DÖNDÜREBİLMİŞ MİYİM?

-
ilk denemem
ilk denemem

Bize giden geri gelmez diye öğretilmişti ama 10marifette “geri dönüşüm” arama sonucunu 808 adet veriyor. Eee bu 809. oluversin. Evirdim çevirdim döndürebildiğim kadar döndürdüm.

buda ikinci taaruz
buda ikinci taaruz

Dönsün diye umduğunuz obje (ki bende yoğurt kabı oluyor) su bazlı boya ile hiç su kullanmadan boyanır. Sonra yapışkanlı kağıtlardan çizerek, şablon kullanılarak olmadı direk girişerek figürler kesilir ve yapıştırılır.

Sol baştaki kendileri tuzluk oluyor hani aslı kutuda satılan tuzluklardan.Ee ortadaki malum yine yoğurt kabı. Onu dört ayrı parçaya bölüp maske bandı yardımıyla her bölümü ayrı renk ve şekille tasarladım, bundan sonraki resimde başka bir yüzünü görebilirsiniz. En sondaki ağaç şekilleri ile tasarladığım ise bozulan mikserin ölçü kabıydı böylece onlarda atık olmaktan çıktılar.

toplu bir görüntü
toplu bir görüntü

Son olarakta üsten kapaklı olarak kullanılması düşünülenler için; tasarlanmış kapak görüntüsü veremiş olayım.

üsten süs, püs
üsten süs, püs

BU YAZI 10.MARİFET.ORG İÇİN KONDOR TARAFINDAN HAZIRLANMIŞTIR.KONDOR PRODÜKSÜYON GURURLA SUNAR

39 yorum gelmiş

  1. sserapp

    Bayıldım bunlara, çok güzel dönmüşler de, ne için döndüklerini yazmamışsın. Ellerine sağlık, çok beğendim.

  2. Rosamary

    gururlanmakta haklı olabilicek bir iş çıkarmışsınız elinize sağlık:D

  3. sesiber

    Hepsi ayrı güzel de o fotoları öööyle minimini yüklemeyi nasıl becerdin? Blogun da yok ki atlayıp büyük halini görelim. Gözlükleyim, gözlerimi ekstra açtım ama hala net göremiyorum, görmek istiyoruuum. Kondor Prodüksiyon bak bunu saymıyorum, yine beklerim.

  4. mtnaz11

    Hepsi çok güzel olmuşlar. Ellerinize sağlık. Güle güle kullanın.Gördükçe bunları bende gaza geliyorum ama kısmet nezamana?

  5. nrhnmrl

    çok şeker bir dönüşüm olmuş kondor iyiki de dönüştürmüşsün ya ellerine sağlık.Zürafayada üstünde uyuyanada bayıldım.Sunay Akının bir kitabı vardı adı yanlış hatırlamıyorsam istanbulda bir zürafaydı o geldi birden aklıma onu görünce :)çağrışım işte ne diycen

  6. kondor

    sesiber senden önce bizim erol atar dedide o zaman foto boyutlarına uyandım. İnan nasıl küçülttüğümübilmiyorum ama telafi etmektede anca fırsatım oldu. Olmuştur herhalde:)nrhnmrl uyuyan arkadaşın ismi ” atlatan erkek ” kızımın yakın arkadaşıdır tanışmış oldunuz:)

  7. kondor

    sserapp yapmaya başlarken kullanım amçları belli değildi ama yerlerini bulmakta geçikmediler. Oyuncak kutusu, mandal kutusu, mutfak tezgahı…vs.

  8. kondor

    bu konudaki üretimim devam halinde rengarenk çogunuzunda dediği gibi şeker gibi olmaları ve ana malzemenin sürekli elimin altında olması ara ara yapma istediği oluşturuyor bende tarzlarını değiştirerek ilerliyorum. Bakalım daha neler çıkacak.

    fotoğraf konusunu halledebildiğimi umuyorum.isterseniz yinede eklerim ve beni gazla beslediğiniz için acayip teşekkürederim.

  9. sesiber

    İşte şimdi olmuş, ayrıntıları görebildim çok şükür. Çok şenlikli olmuş, kullanım alanları da çok güzel.

  10. SEMYIL

    çok güzelller.. ellerinize sağlıkbayıldım desenleri yapışkanlı kağıtla oluşturmanız daçok hoş olmuş :)))

  11. kondor

    bugünkü sıcaktan kavrulurmuyuz bilemiyorum ama yazdıklarınız güzel geliyor insana teşekkürlerimi bir hortum edasıyla fışkırtmak çok isterdim.Açık alanda çalışmak zorunda olanları düşünmeden edemiyorum.

  12. kondor

    Eski delilerden biri gelmiş deli gibin yazmış gitmiş Allahım ya ne desem boş kokumu mu aldın kısss. Kime giyorum ben altı ay daha uğramaz şimdi.

    ..DÖNE DÖNE TUTACAĞIM!!!!!!!!!!!!tabii sende haklısın aslında geri dönüşüm konularının tutma aparatı döne döne olmalı:)

  13. sefa97

    Eski delilerden biri gelmiş deli gibin yazmış gitmiş

    heee…aynen öyle yazdım gittim ama sabah geldim yine baktım…baktım…altı ayda bir geliyorum ama geldiğime pişman oluyorum(!).yapmış birileri kocası ile mobilya kaplama, diğeri yapmış uzun süredir aklımda olan yoğurt kovalarını…HİİİİİÇ GÜZEL OLMAMIŞ, MUNTAZAMDA OLMAMIŞ, HİÇBİRİ GÜZEL DEİL(!)…HIH…BEN DAHA GÜZELİNİ YAPARIM:D

  14. kondor

    bu kaplar geri dönüşümü aşmış

    :) ya ne güzel yazıyorsunuz eve gidip şimdi kabı yoğurdu içindeyken dönüşütrecem oda malum olsa olsa ayran olacak:)sefa97 hergün geleceksin ki sistemin bağışıklık kazansın.

  15. mtnaz11

    Ya bu ne ya. Bir terslik var bu işte. Ben de yaparım dedim. Annnemin yoğurt kaplarına el koydum. Sabahtan beri kat kat beyaz boya vurdum hala şu renkleri kapanmadı. Sıkıldım vallahi. Varmıdır bu işin sırrı?

  16. kondor

    boyayı hiç sulandırmaman lazım birde beyaz açık renk kapanması daha fazla kat isteyebilir. Boya katları arasında tam kurumaya bırakman lazım hava sıcak tabiyki ama katlar arasındaki kuruma zamanı kapanmaya yardımcı oluyor. Eğerki kapları mesela çicek ekmek için kullanacaksan içine toprak dolduğunda arkadan ışık yansımadığı için içi dolunca gerçekleşiyor. Daha ne yazayım olmadı içini daha koyu bir renge boya ama dediğim gibi 3. kat bana yetmişti. Galiba şu saplı kendisi daha kalın kaplar daha kolay kapanıyor yani bana öyle geldiysi. Açık yavru ağzı boya mesela gümüş/metal rengine nazaran aynı kapta kapanmayı daha çabuk sağlamıştı oysa baktığımızda yavruağzı rengi bize daha açık gelir. Ama boya markası boyanın renk tutması bile işlemi değiştiriyodur. Bende ilk plastik ürün boyamamda senin gibi hüsran olmuştum o yüzden aklıma ne gelirse yazdım. Yaptığım hatanın sadece sulandırmak olduğunu öğrenince sorun kalmadı. ay paraladım bak kendimi olmadı dersen bulunur bir hal çaresi.

  17. mtnaz11

    Yardımların için teşekkür ederim. Aslında ben de sulandırmadım ama beyaz yerine sanırım başka bir tonu tercih etmem daha doğru olacakmış. Belki sprey boya daha kapatıcı olabilirdi. Neyse artık bir kaç kat daha deneyeyim, bakalım neler olacak; zira içini boyamak istemiyorum.

  18. kondor

    ama bak güneşedoğru beni takip etmekten sıfır aldın otur ama bak bundan sonra açtığım konuyu görmemezlikten gelemeyicen söz sana.(TABİYKİ BEN KONUYU AÇABİLİRSEM)

  19. kondor

    40 gündür pc tamirden dönmeyen 3 gün önce modemi pörtleyen ben konuma gelen yorumlardan bile habersizim kusura bakmayın efenimpierrecassi teşekkürlerde ben asker kaçağıyım o sebeple bilemedim ama güzel bi yorum oldğ fikrindeyim:)sıkı takipçi sefa97 sizde sürekli geç kalıyorsunuz benim gibi oratmlara ama hiç gelmeyendir iyidir.

  20. kondor

    evde dönüştürülebilecek bi de yaydımı kalkmayan eşim var küçükgüneş onu pc + tv + tv koltuğu şarzına bağlamadan manuel çalıştırmaya döndürebilsem inan çok mutlu olucam:)

Bir Cevap Yazın

Simli bantla mumluk yenileme

| | 0 Yorum

Dondurma çubuklarından ahşap maket ev yapımı

| | 2 Yorum

Rendeden küpe organizeri nasıl yapılır?

| | 1 Yorum

Ahşap kasa yenileme

| | 2 Yorum

Mandal ve kağıtlardan yapılmış süsler

| | 0 Yorum

Mandallardan sallanan sandalye yapımı

| | 0 Yorum

Ahşap mandallardan minyatür masa yapımı

| | 0 Yorum

Fincandan çiçek şelalesi yapımı

| | 0 Yorum

Krem kutusunun dekupajla yenilenmesi

| | 0 Yorum

Gazoz kapaklarından renkli çerçeveler

| | 0 Yorum

Deterjan kutusundan kurdele organizeri

| | 0 Yorum

Ruj kutusundan iğnedenlik

| | 1 Yorum

Tatil temalı minyatürler – duvar panosu

| | 2 Yorum