Cumartesi, Aralık 10, 2016
Dondurma çubukları ile 10 harika marifet

Dondurma çubukları ile 10 harika marifet

0

Screen shot 2014-05-08 at 1.48.39 PM

Azılı dondurma sevdalıları için bu işin yazı kışı olmaz ama kabul etmek lazım: Dondurma zamanı şimdi geldi! Dondurma çubuklarını atar mı peki 10marifetli kişi? Hayır tabii ki. Mesela o çubukları birbirine yapıştırır, boyar ve duvar süsleri yapar, bu örnek gibi.

Screen shot 2014-05-08 at 2.10.30 PM

2. Dondurma çubuklarından oyuncak bebekler için minicik bir ahşap ev yapmaya ve ufaklıları sevindirmeye ne dersiniz? Buradan hareketle minicik bir köpek kulübesi, ufacık bir bahçe gibi şeyler de yapılabilir.

Screen shot 2014-05-08 at 3.58.18 PM

3. Bu basit ve sevimli uygulama için sadece 8 tane dondurma çubuğu gerekiyor bize. Yapıştırıp küçük buzdolabı süsleri yapıyoruz, içine de birbiri ile etkileşimli minimal resimler çiziyoruz. İşte bu kadar.

Screen shot 2014-05-08 at 4.03.00 PM

4. Dondurma çubuğundan çerçeve işini böyle boyayıp komik komik süsleyerek daha eğlenceli hallere de sokabilirsiniz pek tabii.

Screen shot 2014-05-08 at 4.04.09 PM

5. Dondurma çubuklarına halay çektirmek isteyenler için geliyor bu çalışmamız da. Yardımcı malzemelerimiz yapıştırıcı ve de kalem. Bir de mıknatıs parçası eklediniz mi, oldu size süper bir magnet.

Screen shot 2014-05-08 at 4.51.51 PM

Çubuksuz bir dondurma arası verdik, geldik. Ülker Maraşım’ın çikolatalısı da çıkmış, duramadık. Dondurma kutusu ile yapabileceklerimizi de bir sonraki listemizde bulabilirsiniz!

Screen shot 2014-05-08 at 4.16.01 PM

6. Evet nerede kalmıştık? Bir adet dondurma çubuğunu zarifçe süslemek ve kolyeye dönüştürmek elimizde. Etrafını minik kum boncuklarla donattık mı, tamam. Yine yapıştırıcıdan destek alalım, bir de ince zincir edinirsek şahane olur. Mesela ince bir dantel de yapıştırabilirsiniz, o da bir başka öneri olsun. Zinciri takmak da kolay olur hem.

Screen shot 2014-05-08 at 4.29.29 PM

7. Bu zarif kuş yuvasını sevmeyecek kimse olabilir mi? Çubukları beyaza boyamak daha naif bir hava katmış işe. Yapıştırıcı, boya ve siz, dondurma çubukları ile harika bir ekip olacaksınız.

Screen shot 2014-05-08 at 4.31.33 PM

8. Üşenmek benim hamurumda yok diyenler için dondurma çubuklarını yan yana düzgünce yapıştırmak suretiyle yapılmış bir çerçeve var sırada. Daha da abartıp her birinin ayrı renk boyamak isteyenler enteresan bir mozaik görüntüsü de elde edebilir, bizden söylemesi.

Screen shot 2014-05-08 at 4.34.54 PM

9. Bu kase de çubukların muntazam bir şekilde yapıştırılmasıyla elde edilmiş. Boyamak serbest, olduğu gibi kullanılırsa da doğal bir görünüm alıyor doğrusu, o da hoş.

Screen shot 2014-05-08 at 4.36.31 PM

10. Dondurma çubukları ile gayet basit bir kutu ve de kapak yapıyoruz, nane yeşiline boyuyoruz, üzeri için ise incecik bir peçete transferi ya da basit bir resim uygulaması yapıyoruz, işte bu güzelliğe ulaşmanın yolu bu.

Ülker Golf dondurmalarının lezzeti bir yana, çeşit çeşit çubukları da çok işinize yarayacak, baksanıza…

Screen shot 2014-05-08 at 4.45.34 PM