Cumartesi, Aralık 3, 2016

45 YORUMLAR

  1. daha önce görmüştüm bunları embircim, ve hemen yapmıştım.ancak çok hafif olduğu için,bu boy mumlarda kullanışlı olmadı.bir fasıl dolaştı evde,sonrada attım:(

  2. aaa ben şişenin kapak kısmı daha sert olunca taşır diye düşünmüştüm, o zaman denemeyim. Teşekkürler

  3. evet evlerimiz çok minimalist değil. öyle dümdüz uymaz.Türk olduğumuz içinde yaptığımız çalışmalara oryantalist etkiler eklemektende geri duramıyoruz:)Bari konu komşu gördü mü woooow desin.sadece şişeyi ters çevir, yapıştır, mum dik olmaz.bize ters:))))

  4. ilahi ya, güldürdün beni. Doğru söylüyorsun hem şişe kamufle olur, yoksa millet yazık şamdan alacak parası yok şişeyi ne yapmış deyip şamdan hediye etmeye kalkar,oysa bilmiyorlar ki biz evcilik oynamaya doyamamış insanlarız :))

  5. tabii şöyle altın sarılı, parlak, boncuklu bişey olacak ki zengin göstersin:)dediğin gibi dümdüz şişeyi gördüklerinde burun kıvırır beğenmezler sonra arkadamızdan dedikodu yaparlar:)biz süsleyelim ki şanımız yürüsün:)))

  6. vallahi haksınız tamamen.mesela ben oturma odamı iki renge boyadım.renk seçimimden belki(beyaz ve yeşil)gelen boyamı yetişmedi diyor ya… beyazı fazla sade buluyorlar…oysa benim içim açılıyor

  7. çok güzel bir fikirözellikle şamdan;)bence bu şekilde yapıldıktan sonra ip sarma tekniği uygulanıp onun üzerine altın yaldızla boyansada çok güzel olur.ve evet alçı dökmek gerekir sanırım

  8. devince diyor ki;vallahi haksınız tamamen.mesela ben oturma odamı iki renge boyadım.renk seçimimden belki(beyaz ve yeşil)gelen boyamı yetişmedi diyor ya…

    ilahi :))))

  9. 1lt.lık kola şişesi ile yaptım ama sonuçtan memnun kalmadım. istediğim gibi boncuk bulamadım ve siyah boncuk kullandım.sanırım boncuklar biraz büyük geldi. afilli yapıcam diye işi bozdum:)sanırım boncukları sökücem. püüüf

  10. Hayır, hayır kesinlikle sökme, muhteşem olmuş, görünce waaaw oldum, ciddi diyorum çok çok güzel. Sakın sökme:)Ellerine sağlık, hemen bende yapıcam, ama önce kola almam lazım:)

  11. kriizantem, söktüm bile valla:) şimdi şöyle duruyor.

    sanki sade hali daha kibar geldi gözüme. ama tabii tekrar takılabilir boncuklar.sıralı halde üstten sökmüştüm.embir, beyaz akrilikle boyadım.

  12. Beyaz ve siyahın uyumu çok güzel gelmişti bana, niye söktün(sanki ben kullancam , bana noluyorsa) sade hali de güzel, ama boncuklu boncuklu, kokoş ruhumu okşamıştı:)

  13. kapkaracamdanmelek çok güzel olmuş boncukluda , boncuksuzda 2 ayrı güzellik.bence (tabii yine karar sizin .sonuçta siz kullanacaksınız)siyah boncuklar yerine yine o büyüklükte ve şekilde şeffaf beyaz veya pastel renkte (mavi-yeşil) boncuklardan kullanabilirsiniz.

  14. aaa ben şimdi bundan gene yaparım :)) o zaman öylesine bir denemiş,üzerine kafa yormamıştım.alçı çok iyi bir fikir,aklınıza sağlık kapkara veee nefis şamdanınız için de ellerinize sağlık.çok güzel.

  15. teşekkürler arkadaşlar.boncukları 3 sıra değilde 2 sıra yapınca daha kibar durdu ve şimdi öyle kullanıcam.bugün okulda öğrenciler pet şişeden yapıldığını zor anladılar:)tavsiye ederim sizde yapın.SEMYIL ,aslında seninde söylediğin gibi renkli kesme boncuklar kullanmak istemiştim ama burada sarı kırmızı ve mavi renklerde istediğim tarz boncuk bulamayınca bu şekle geldi iş.ama böylede hoş oldu.sizlerde beğenince gözüme daha hoş görünmeye başladı:)

  16. kkck bu çalışmanı ana sayfada da yayınlanması için göndermelisin. Yoruma bakmayanlar fark etmemiştir. Övgüyü hak eden bir çalışma olmuş.

  17. fotoğrafta biraz orantısız görünüyor ama değil.yine bakır tonlarda görünmesine rağmen, siyah üzerine altın renk yaldızlı.şirin oldu, yapması da kolay ve zevkli arkadaşlar.denemenizi tavsiye ederim.

  18. esinsel, seninkide çok hoş olmuş ellerine sağlık:) resmen metal gibi duruyor çok güzel.embir, şamdanın diğer tekinide yapıp uzun mumlarla bir kompozisyon yapayım göndereyim o halde. yapım aşamalarınıda resimlerim,yapımını tam olarak anlatırım.

  19. süpersiniz ya, esinselcim alttaki baklavamsı görüntüyü nasıl verdin? Şişe o şekilde miydi yoksa boya ile mi yaptın?Evet kkck kesinlikle yayınlamalısın.

  20. katiyyen anlatmam embir !!! he he tabii ki şişe öyleydi canım.parmak yaldız sağolsun :))kapkara çok teşekkür ederim.sende hemen eşini yapıp yayınla,ama hemen pet olduğunu açıklama:))bakalım ne denecek?alçı yada polyester zannedilebir gibime geliyor.gene heyecanlandım,hadi yap yap :))

  21. kapkara çok teşekkür ederim.sende hemen eşini yapıp yayınla,ama hemen pet olduğunu açıklama:))bakalım ne denecek?alçı yada polyester zannedilebir gibime geliyor.gene heyecanlandım,hadi yap yap :))

    tamam yapıcamda 2 gündür diet kola içe içe hal oldum.ancak bu gece 4. şişem bitti. bu gece 2. şamdanı yapmaya başlarım.ay bu projeyi iyikide alkollu bir içeceğin şişesiyle yapmayı düşünmemişim.yoksa halim haraptı. şamdan yapıcam diye alkolik olan ilk insan diye gazetelere çıkardım:)))herbalist,kesinlikle sende dene çok zevkli.

  22. Ne kadar güzel olmuş her ikiside. Esinsel o nasıl bir içeçek şişesi ki, baklava baklava duruyor, marka verirsen bizde içelim:)

  23. hay allah kapkara,kola sevmeyen biri olarak üzüldüm.kriizantem, minik pet su şişesi.ama inan markasını bilmiyorum,kalıntılarını da atmıştım :(

  24. fırtınalar kopmuş burada kızlar. Yazılar bir haftada zor çıkınca böyle sayfa aralarında eğlenir olduk. Gözden kaçıyor dopal olarak. İkinizinki de ayrı ayrı güzel olmuşlar. Bonny ben de sade halini beğendim. Esinsel gerçekten de ne hoş şişeymiş. Ellerinize sağlık. Kokoş olmak içinse ben olsam o sarkan kısımlara boncuklu püskül takardım.

  25. ya bir süre bakmadım neler yaptınız böyle…yapım aşamalarını kim anlatacak.püsküllü yapınca yatak odasında daha hoş olur sanırım ben öyle düşündüm.süpersiniz marifetli arkadaşlar

  26. esinsel ve kapkaracamkelebek sizin çalışmalar yayınladı da ben mi görmedim yoksa hala sıradakilerde mi?

  27. son fikirlerde muhteşem olmuş.esinsel o şişe hangi su şişesiyse yakında yok satacak sanırım :)))şamdanlarınızı iyi günlerde kullanın kızlar