Doodle dikiş – patchwork cüzdan

-

cüzdan modelleri
Bu küçük kuşlara eminim siz de bayılacaksınız! Bu tarz elle çizittirilmiş gibi duran desenlerin dikiş makinesiyle bir çeşit aplike yapılması veya içinin boyanması gibi bir anlama geliyor tahmin ettiğim, çevirebildiğim kadarıyla “doodle sewing”.

Bu hazır bir desen. Bilgisayarlı nakış makinesinde kasnağı çıkarmadan patchwork – kırkyama işini ve doodle dikişini yapıp, sonra dikiş makinesinde dikiliyor.  “All in the hoop” kategorisinde satılıyor yabancı nakış sitelerinde. Bizde bu tür nakış motifi satan bir siteye rastlamadım. Duyanınız bileniniz varsa bana da bildirirse sevinirim. Bu tip bir desen 12 Eoro ile 5 Euro arasında bir fiyata satılıyor genellikle. Ben kendimi alamayıp aldım ve bir çırpıda uyguladım.
Bloğgmda da bu konuda bir yazım var, merak ederseniz tıklayın.

Bir Cevap Yazın

ehlikeyf66

Bodrum'da yaşıyor. Kumaşları, nakış makinesini, kurdeleleri, fiyonkları ve renkleri çok seviyor. Tasarlayıp gerçekleştirme süreci ve birilerinin ortaya çıkan bu işi beğenmesi onu mutlu ediyor. Elle yapılan işlerin o işleri yapan kişinin ruhundan, kişiliğinden bir öz taşıdığına ve el işlerini özel kıldığına inanıyor.

Kumaştan basit cüzdan dikimi

| | 2 Yorum

Kumaştan güzel ve basit bir cüzdan dikimi aşamaları buldum ve paylaşmak istedim. Bunu sadece cüzdan olarak değil, makyaj çantası, el çantası, kumaş clutch gibi değerlendirmek için çeşitli boylarda da dikebiliriz....