Cuma, Aralık 9, 2016
“Döşe” emrinin olumsuz halinin uygulaması

36

Geçmiş bayramlar mübarek olunadursun, ben boş duramadım yine muhteremler.Bu koltuk yenileme mevzusu bende tutkuya dönüştü hatta ve hatta bi işletme açıp hem yaptıklarımı sergilememe, hem de hayalimdeki işe kavuşmama ön ayak olacak gibi duruyor.Koltuklar yine değer bilmeyen zatlar tarafından çöpe atılmıştı. Sağlamlaştırılıp eskitme boyayla boyayndı istegimle ve kaliteli ama ucuz bi kumaşla döşendi boyanmadan önceki halini fotolayamadım bildiğiniz kahverengi ahşaptı..Suat ustama hürmetler.)

36 YORUMLAR

  1. Cümleten teşekkürler çekememezlikten, kendini bilmezlikten uzak yorumlarınız içün ki bi yorum hariç>

    alya nurten torum diyor ki;çöpten alıp döşemeciye götürmekten başka bi eylem yaptın mı?

    alya nurten torum diyor ki;bende gülmekten katılıyorum.kim getirir çöplükten koltuğu eve.koltuğu getiren kim bilir neler daha getirir?bi daha ya ne görcez bu kızdan acaba.abesleistigal diyor ki;Hıçkıra hıçkıra ağlatmasın Allah.Duyguların uç noktalara gidip oralarda yaşaması sonucu oluşan dengesizlikten kaynaklı kontrolsüz yorumlar yapan kişi bu eylemi gerçekleştirdiğinde kendinden çoktaan geçmiştir> message blocked .))deep not: Daha önceki gayriciddi yorumunuza gereken cevabı vermiştim zatilakin sual niteliği taşımayan cümlenize açıklama getireyimdeuzayda kaybolmasın yazdıklarınız yazık günah( öncelikle kumaşı Bursa Buttimden aldım eskitme boya tekniğiyle masraflı olmasın diye boyadım, Suat Ustanın kompresörlü zımbasından bende mevcut degil ama atölyesinde onunla birlikte sünger kesip döşedikel zımbasıyla döşediklerimde diğer yaptıgım işlerde mevcut onlara degilde bunlara yorum getirmeniz amacınızı ortaya koyuyor yani .)) hürmetler.

  2. gunesedogru diyor ki;kumaş şahane fakat oturma kısmı biraz bombeli olsaydı yani dolgun ya da kabarık anlatabiliyor muyum :))

    Ehheh anlamam mı heç sultanım.))lakin o tarz süngerlerde daha çok kaygan kumaş kullanılıyor ki oturan gömülsün içine kaymasın, eger dediğin gibi olsaydı toplanırdı bu kumaşbi de iskandinav koltuklarda daha hoş duruyor bombeli sünger .)

  3. Kumaşın desenini bende çok sevdim.Bu desende bi koltuğu mağazalardan çok pahal alacağımızdan eminim.sizbu güzelliği kendi imkanınızla eve dahil etmişsiniz çokda güzel olmuş.ellerine fikrine sağlık.

  4. Çok teşekkürler dolunay82..metresi 7 lira bu kumaşın eni 1.80 diğer döşemelik kumaşların çoğu 1.40 tır. bana 5 tlye geldi metresi bir top kumaş almıştım başka desende o yüzden ucuza verdi.

  5. bende bir koltuk buldum cöpte eve getirdik arkadasla. Annem dediki eve sokmam ben onu bahceye koyayım hic degilse dedim olmaz dedi:) kapının önünde bıraktım ertesi sabah baktım duruyo hemen koltukcuya aradım geldi aldı saolsun:)) simdi kumas bekliyo ilk fırsatta olucak. sizinde aklınıza ellerinize saglık cok zarif bir koltuga dönüsmüs.

  6. döşemelik kumaşa göre çok çok uygun şaşıdırdım yani bursa buttim yani kumaş pazarımı bende bunun mavi çiçeklisini bulursam koltuk minderlerini degişmek isiyorum çok heveslendim.aslı ne zaman biticek paylaş bizimle

  7. aslimavi aynı sıkıntıyı bende yaşıyordum adım çöpçüye çıktı hatta herkes arayıp eda şurda şu var alalım mı demeye başladı ama artık annemi cevremdekileride kendime benzettim çıkan sonucu gördüklerinde hak veriyorlar tabi o aşamaya geçmek baya zor oluoeğer kumaş sıkıntısı cekıosan sana yardımcı olabilirim..Valla mavisofra bende çok şaşırmıştım ama Buttim e gittiğimde otoparka girdim baktım ki bütün mefruşatlar ordan toptan alıp satıyolar sor mesela bi kumaşçıya nerden getirttiklerini Bursa der eminim üzerine 20 30 koyup satıyolar resmen sana da kumaş konusunda yardımcı olurum piri oldum artık bu işin,)

  8. Ayakta da süreriz hayatın keyfini .)) “ya sabırr”Edepsiz edebiyata n hacet çöz aklı sal fikri..bu gibi nefsin gürültüsü patırtısı, feryadı figanı bitmez hiç derlerdi doğruymuş.Şekil A-

    alya nurten torum diyor ki;çöplükteki koltukla ucuz kumaş olmayaymış nerde oturcakmışsınız acaba

    güzeli güzel yapan edeptir , edepse güzeli sevmeye sebebtir.az biraz tasavvufa yöneliniz edeb ya hu edeb!.)

  9. Türkçe’nin T sinden anlamayan bir zattan bu cevabı esirgeyemem .)İmla alanindaki standart yoksunluğunuz ve uydurma kelime haznenizin çokluğu beni korkutuyor.Günümüz Türkçesi gibi bir cümle kalıbınıda ilk defa duydum bunu diyen densizi eski Türkler ok talimlerinde nişangah olarak kullanıyorlarmış diye duymuştum. HÜRMETLER

  10. çok güzel olmuş insanlar nasıl kıyıp atıyorlar anlamıyorum bir kaç metre kumaşla harika yeni bir takım olmuş geçen bende iki tekli berjer gördüm içim gitti :) ama evim çok dar inşallah biri almıştırda çöpe gitmezler

  11. eda güzel olmuş önemli olan eski bir şeyi yenilemek değilmi yani eskiyi yeniye dönüştürmek değilmi bence bu amaca uygun birşey yapmışsınız

  12. Bu koltuğun modelinden bir koltuk takımını annem hala kullanmakta.Sanırım 3 kez döşemeciye gitti-geldi.Ahşap kısmıda çok eskidi aslında.Annemin gelinlik takımı, şimdikiler böyle sağlam değil,deyip kıyamamakta atmaya…Ayrıca döşemecideki kumaşlar hep aynı tarz.Çok emek, zaman.Ama sonuç çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık.(sanırım bir 3lü iki tane de tekli koltuk var,sizce kaç mt kumaş gider?)

  13. gunesedogru diyor ki;:))))) şahane !!! :))) çok eğlencelisin abestoşum …:)

    iyi iyi, gözleri gülen insan bulmuşum ki bana özel kelimeler kullanıyor .) hayat dediğimiz metropol de böyle şahaneler tarafından aydınlatılmıyor mu zaten?asil kelimedir vesselamgüneşin olayım sana .)

  14. bkayabey diyor ki;çok güzel olmuş insanlar nasıl kıyıp atıyorlar anlamıyorum bir kaç metre kumaşla harika yeni bir takım olmuş geçen bende iki tekli berjer gördüm içim gitti :) ama evim çok dar inşallah biri almıştırda çöpe gitmezler

    Teşekkürler

    roser426 diyor ki;eda güzel olmuş önemli olan eski bir şeyi yenilemek değilmi yani eskiyi yeniye dönüştürmek değilmi bence bu amaca uygun birşey yapmışsınız

    Teşekkürler aynen öyle aynen öyleeee ..Bazı törpüler var aramızda işte beni hedef alan Allah şaşırtmasın diyorum.

    03bellinda diyor ki;elinize sağlık yaptığınız bütün işlerin hayranıyım eylemlerinizi sonuna kadar destekliyorum:)))))))))

    Teşekkürler bellinda bazı provokatif yorumlara maruz kalsamda hayran gönüllünüzüm efenim.)

    LiLaninevi diyor ki;Bu koltuğun modelinden bir koltuk takımını annem hala kullanmakta.Sanırım 3 kez döşemeciye gitti-geldi.Ahşap kısmıda çok eskidi aslında.Annemin gelinlik takımı, şimdikiler böyle sağlam değil,deyip kıyamamakta atmaya…Ayrıca döşemecideki kumaşlar hep aynı tarz. Çok emek, zaman.Ama sonuç çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık.(sanırım bir 3lü iki tane de tekli koltuk var,sizce kaç mt kumaş gider?)

    Değerli bir insan demek ki anneniz ki değer yargıları zamane düşüncelerden ırak..Teşekkür ediyorum.Eğer eni 1.80cm lik kumaş bulabilirseniz tam 9 metre gidiyor. 1.40 lık kumaş bulursanızda 12 metre gidicektir.

    nrhnmrl diyor ki;ellerinize sağlık çok güzel olmuş

    Üreğinize sağlık. Teşekkürler

  15. Sevgili abesleistiga, harkulade olmuş tarzıyla görüntüsüyle,koltukların sahipleri şu anki halini görmelerini isterdim.Ellerinize ve emeğinze sağlık.Devir atma devri değil. Elimizdekileri bir dokunuşlaneye çevrilebileceğimizi düşünmeliyiz. Siz bu konuda başarılı olmuşsunuz tebrikler.Güzellikleri paylaşmada buluşmak üzere sevgiyle kalın…..

  16. belgin abla, belgin ablaa!! Nerelerdesin seni ve her yere sevgi dağıtmanı özledik yahu. Umarım yolundadır herşey. Sevgiyle kal ablaların sevgidolusu..

  17. sibeltunay diyor ki;Ellerine sağlık ,çok beğendim

    Çok teşekkürler.

    BynFavori42 diyor ki;Elinize sağlık güzel olmuş, ama kumaşı ayrı bi beğendim.

    Teşekkürler.Kumaş bu tip koltuklara yakışıyor sırada 4 tane tekli koltuk var onlarıda başka tip kumaşla döşedik daha farklı oldu 4 ü de bitsin koycam.

  18. gunesedogru diyor ki;evet evet; bende :))

    ben bende değilembir ben vardır bendebenden içerü .))

    belgin41 diyor ki;Sevgili abesleistiga, harkulade olmuş tarzıyla görüntüsüyle,koltukların sahipleri şu anki halini görmelerini isterdim.Ellerinize ve emeğinze sağlık.Devir atma devri değil. Elimizdekileri bir dokunuşlaneye çevrilebileceğimizi düşünmeliyiz. Siz bu konuda başarılı olmuşsunuz tebrikler.Güzellikleri paylaşmada buluşmak üzere sevgiyle kalın…..

    Nev’i şahsına munhasır birinden bu yorumu almak mutlu etti beni. Çok teşekkürler.