Driftwood – Doğadan Kolye Ucu Tasarımlarım

-

 driftwood

21 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    kızılderiler yıllarca derelerinden altın akarken dönüp bakmamışlar böyle doğal şeylerden takı yapmışlar sonra beyaz insan o altın akan dereleri görmüş ve doğayı katletmiş.

  2. wildpoppy

  3. zulaltan

    Allah hepimizi hep güldürsün wildpoppy :) siz söyledikten sonra farkettim tasarımcının bir bey olduğunu.diğer eserlerini de görmüş oldum.

  4. i.gurbuz

    Çalışmalarıma gösterdiğiniz ilgi ve güzel yorumlarınız için teşekkür ediyorum…
    Sanatla ve sevgiyle kalın…

  5. kilpi

    Her bir dala baktıkça dalıp gidiyor; onların ormanlardan, denizlerden getirdikleri hikayeleri yazası geliyor insanın… Mükemmeller, siz de insanların o hikayeleri yanlarında taşıyabilmesi için çok hoş takılar haline getirmişsiniz bunları, mistik bir havaları da var. Özellikle ortadaki düz ve ince uzun kıvrımlı dalların dokusu, biçimi; doğanın üstlerindeki işlemesi çok hoş. Bayıldım kesinlikle, ellerinize sağlık : )

  6. shane

    İhsan Bey, 10marifet’in çok azınlıktaki erkek üyelerinden biri olarak, birbirinden güzel ve özel çalışmalarınızla yine dikkat çekiyorsunuz, tebrikler. Ana sayfada, isteyen kullanıcılarımızın etkinliklerini duyurmaya başladık. Bahsettiğiniz sergi haberine yer vermemizi ister misiniz?

  7. i.gurbuz

    Sergi haberine yer vermenizden onur duyarım…
    Çalışmalarımın beğenilmesi, yeni çalışmalarım için beni cesaretlendiriyor….
    Sevgiyle kalın.

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum