25 yorum gelmiş

  1. senayatilgan

  2. senayatilgan

    Ay güldürdünüz beni çok tatlısınız gerçekten :) Kıyafet yapısı gereği insanı olduğundan biraz daha kalın gösteriyor haberiniz olsun :)

  3. cabam

    çok begendim benmi göremedim blog adresinizi ama varda ben görmediysem rica etsem tekrar verirmisiniz teşekkürler çok güzel olmuş yakışmışta :)))

  4. senayatilgan

    Hayır blog adresim yok :) Açsamda buradan farklı birşey koyma ilgilenme zamanım olmayacak nede olsa. O nedenle açmıyorum cabam :) Siz senayatilgan dan takip edin beni :) 10marifetteyim :)

  5. zulaltan

    gerçekten sabır gerektirecek bir işçilik ,ben parçaları sayarken yoruldum siz onları tektek kesip dikmişsiniz.tebrikler.

  6. senayatilgan

    Teşekkür ederim zulaltan :) Siz de bilirsiniz o tasarımlarınızı yaparken ne kadar ince işçilik yaptığınızı ama yapmak isteyince sizi kimsenin durduramadığını :)

  7. zulaltan

    senayatilgan moda ikonu oldun herkes diktiğin ,giydiğin şeyleri takip ediyor sen bu işi büyüt bence videolu kurs falan yap, artık yazmakla anlatamazsın göstermen gerek her aşamayı :)

  8. senayatilgan

    :) Ben blog açmıyorum vaktim yok diye bu aralar gerçekten de vaktim yoktu uzun zamandır da birşey dikemedim içim acıyor :) Aklım dikiş odamda yemin ederim :) 1 ay 10marifete hediye yaptım ki onu birkaç güne yapardım normalde ama shane mail atışından bir ay sonra yollayabildim sevgi ağacımı :) Videolu anlatım için de ayrı bir uğraş lazım :) Beceremem de galiba ama ileride neden olmasın her boyutta her ortamda anlatırım :)

  9. esinn43

    senayatılgan seviyo hem anlatmasını hem de dikmesini büyük bi zevk alıyo resmen bundan bunu farkettim :D bütün heysini tek tek sen mi katladın yaptın kurdelelerinnn gözlerim acıldı resmennn:D

  10. senayatilgan

    evet esinn43 çok seviyorum dikmeyi ve konuşmayı yardım etmeyide severim :) Kurdelelerin hepsini değil son 8-9 sırasını ben dizdim. tunik şeklindeydi bu, iki tunik birleştirdim ön ve arkaya altlara da aynı kurdeladan ve astardan alıp ben teker teker sıraladım :) Eğlenceliydi ama..

  11. esinn43

    AYNI KUMAŞTAN NASIL BULDUN KIZ WALLA ŞAŞIRDIM KALDIMM AA AAA :D
    EĞLENCELİYE BENZİYO AMA HEMEN BİTMEZ Dİ HAPSİNİ YAPSAYDIIN.ELLERİNE SAĞLIK :)
    İYİ CESARET GİTMİŞİN 2.TUNİĞİ ALIPTA ONU BİRLEŞTİREM DİYE ASLA AKIL EDEMEZDİM HERAL DE PES DOGRUSU :D BRAVOOOO

  12. senayatilgan

    Kardeşimi gönderdim ikincisini almak için dedim koş bitmeden al :) Ayrıca aynı kurdaleden bulmak yeterli oldu çünkü içindeki astar gri renkte o kolay üstüne kurdelaları işleyince zaten alt tarafta ne olduğu görünmüyor :)

Bir Cevap Yazın

Gizli cep nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

Deri kumaştan vav aplikesi yapımı

| | 0 Yorum

Vatka nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

1 dakikada kolay fiyonk yapımı

| | 0 Yorum

Kumaştan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Kumaş bebek patiği dikimi

| | 2 Yorum

Lavanta dolgulu elbise askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Kurdeleden peçete halkası yapımı

| | 0 Yorum

Pantolon kalıbı nasıl çıkarılır?

| | 0 Yorum

Burda Dergisi’nden nasıl kalıp çıkarılır?

| | 4 Yorum

Püskülden yılbaşı sofrası isimliği yapımı

| | 0 Yorum

Dikiş makinesine ip nasıl takılır?

| | 5 Yorum