Pazar, Aralık 11, 2016
Dünyanın En Sevimli Burçları

12 YORUMLAR

  1. Tek kelime ile – BAYILDIM!
    Hepsi bir birinden güzel. Bu ne kadar harika bir fikir.
    Sizin için sakıncası yoksa ben de burç oyuncakları örmek isterim. Ama her zamanki gibi şişle.
    Çok güzel bir çalışma. Ellerinize sağlık!

  2. Ben bunları alayım, hepsini teker teker seveyim hatta yutayım ben bunları :)
    Muhteşem olmuşlar, hayrandım işlerinize şimdi bir üst seviyeye geçtim.
    Gözlerimi alamıyorum.

  3. Aaaaaaaa… Yazının altını okuyup YAPTIM yazısını görünce şok oldum… Öncelikle Fikir için sizi Alkışlıyorum çünkü ilk kez 12 sini hatta ikizler iki tane 13 ünü bir arada gördüm ve o kadar tatlı ve anlamlı olmuşlar ki ağzım açık kaldı. Yorum yazarken farkedip çenemi kapadım :)
    İkizlere özellikle bayıldım (kesinlikle ikizler olduğum için değil en güzeli onlar sanki ) :) Başak ayrı bir güzel ve alımlı, koç,oğlak, aslan,balık okadar şirinlerki yarabbimmmmm :)

  4. yorumlardaki coşkulu beğeni boşa değil. çalışmanız o kadar mükemmel ki, iki paragraf övgü düzülebilir ama ben susayım en iyisi. müthiş.

  5. Değerli yorumlarınız ve övgü dolu geri bildirimleriniz için herkese çok teşekkürler.

    NOT: Sıfırdan Amigurumi öğrenmek isteyenler bizi takip etsin. Şu an üzerinde çalıştığım yeni web sayfamda videolu anlatımlarla A’dan Z’ye ücretsiz örgü şemalarından faydalanarak amigurumi derslerine başlayacağım. Umarım faydalı olur..

  6. Öl Bit qeBerr . Yhaa cok quSeL Olmus !
    Ben İkizLerim :D Sevdıqım Terazi Ona Bole İkizLer Ve Terazı Burçlarından Yapıp Hedıye Eddım Coq Sevındi.

  7. Hepsi de birbirinden güzel olmuş, benim burcum olduğundanmıdır nedir en çok ikizlerin bebeblerini beğendim. Ellerinize sağlık…