Dünyanın En Sevimli Burçları

-

amigurumi
Burçlar kuşağı ne kadar sevimli olabilir diye düşünürken “o meşhur koltuğumda“, işte bunlar çıkageldi. Sizin favoriniz hangisi?
Daha fazla görsel için buyurun.

amigurumi

amigurumi

amigurumi

12 yorum gelmiş

  1. DenizasToysJoys

    Tek kelime ile – BAYILDIM!
    Hepsi bir birinden güzel. Bu ne kadar harika bir fikir.
    Sizin için sakıncası yoksa ben de burç oyuncakları örmek isterim. Ama her zamanki gibi şişle.
    Çok güzel bir çalışma. Ellerinize sağlık!

  2. gliatasarim

    Ben bunları alayım, hepsini teker teker seveyim hatta yutayım ben bunları :)
    Muhteşem olmuşlar, hayrandım işlerinize şimdi bir üst seviyeye geçtim.
    Gözlerimi alamıyorum.

  3. senayatilgan

    Aaaaaaaa… Yazının altını okuyup YAPTIM yazısını görünce şok oldum… Öncelikle Fikir için sizi Alkışlıyorum çünkü ilk kez 12 sini hatta ikizler iki tane 13 ünü bir arada gördüm ve o kadar tatlı ve anlamlı olmuşlar ki ağzım açık kaldı. Yorum yazarken farkedip çenemi kapadım :)
    İkizlere özellikle bayıldım (kesinlikle ikizler olduğum için değil en güzeli onlar sanki ) :) Başak ayrı bir güzel ve alımlı, koç,oğlak, aslan,balık okadar şirinlerki yarabbimmmmm :)

  4. pygmalion

    yorumlardaki coşkulu beğeni boşa değil. çalışmanız o kadar mükemmel ki, iki paragraf övgü düzülebilir ama ben susayım en iyisi. müthiş.

  5. Değerli yorumlarınız ve övgü dolu geri bildirimleriniz için herkese çok teşekkürler.

    NOT: Sıfırdan Amigurumi öğrenmek isteyenler bizi takip etsin. Şu an üzerinde çalıştığım yeni web sayfamda videolu anlatımlarla A’dan Z’ye ücretsiz örgü şemalarından faydalanarak amigurumi derslerine başlayacağım. Umarım faydalı olur..

  6. Nuriss

    Öl Bit qeBerr . Yhaa cok quSeL Olmus !
    Ben İkizLerim :D Sevdıqım Terazi Ona Bole İkizLer Ve Terazı Burçlarından Yapıp Hedıye Eddım Coq Sevındi.

  7. wildpoppy

    Hepsi de birbirinden güzel olmuş, benim burcum olduğundanmıdır nedir en çok ikizlerin bebeblerini beğendim. Ellerinize sağlık…

Bir Cevap Yazın