Dut İpten Battaniye

-
nasıl olmuş?
naıl olmuş?

Dut ip ile bebek battaniyesi yaptım.Üç günde,-sadece akşamları örerek-bitirdim.Üç yumak ip gitti.Tanesi burada Üç lira idi ama başka yerlerde 2,5 imiş.Ben beğendim,size de göstermek istedim.Kenarlarını organze kurdela ile geçtim.Yeni doğacak bir hanımefendiye hediye gitti.İnşallah güzel günlerde kullanırlar.

Bizim kızların KARA BEBEKlerini sarmaladık:))

21 yorum gelmiş

  1. AyseBerin

    çok hoş olmuş ellerinize sağlık hem basit hemde şık BynFavori42 ye katılıyorum nasıl yaptığınızıda anlatırsanız benim gibi örgü cahili birine daha yardımcı olacaksınız sevgiler :)

  2. asenayagmur

    Dut ip heryerinde mavisofra:))Arkadaşlar ,dut ipin aralardaki normal iplerinden birer ilmek alarak örülmesiyle yapılıyor.4 Numara şiş kullandım.Dümdüz örüp gittim.Şekil zaten kendiliğinden çıkıyor.Kenarını da beyaz normal iple döndüm,o kadar.Anlatamadıysam,elimde başlı bir dut ip örgüsü daha var.Onun fotoğrafını koyarım,daha kolay anlaşılır.

  3. BynFavori42

    asenayagmur sen güzel anlattında, benim gibi beceriksizler görmeden anlamaz :)) herşeye sarkıyorum ama bi türlü beceremiyorum yaa diğer iple gösterirsen çoook sevinir bu beceriksiz gariban:)

  4. sybella

    ellerine sağlık güzelim çok güzel görünüyor. Herhalde küçük olan dut ipiyle ördün, ama arkadaşların da dediği gibi fotoğraflarla anlatırsan bizler daha iyi anlarız sanki. :D

  5. sdmcr

    yaa çok güzel olmuş ellerinize sağlık. bende yeğenim için örmeyi düşünüyordum ancak örgüyle aram pek iyi değil. Hem kolay hem kullanışlı bir çalışma tam benlik yani :)

  6. BELGINCOSKUN

    asena hanım benimde kardeşimin yakında bebeği olacak olun için bende dut iplerin küçük olanlarıyla bahtaniye yaptım fakat bazı yerleri delikli gibi oldu bu sorun benim örmemden mi kaynaklandı yoksa yünden mi bilmiyorum çok da hoşuma gitmedi açıkcası. sökmelimiyim yoksa böyle bitirip süsleyip vermelimiyim karar veremedim. sizde de oldumu böyle bi sorun bilmiyorum ama bana yardımcı olursanız sevinirim.

Bir Cevap Yazın

10marifetli Instagram konukları: ilknurturan

| | 0 Yorum

Tığ işi battaniye modellerini seviyoruz

| | 0 Yorum

Üç renkli tığ işi battaniye

| | 9 Yorum

Motifli örgü battaniye

| | 0 Yorum

Motif motif battaniye

| | 1 Yorum

El örgüsü battaniye modeli

| | 1 Yorum

Kedili battaniye modeli

| | 0 Yorum

Renkli diz battaniyesi

| | 0 Yorum

Pembe mor tonlarında kedili battaniye

| | 0 Yorum

Kedicikli örgü battaniye

| | 0 Yorum

Kedi motifli battaniye

| | 3 Yorum

Kedi motifli örgü battaniye

| | 3 Yorum

Artık yünlerden battaniye örgüsü

| | 1 Yorum

Kedili battaniye – örgü

| | 0 Yorum