dut ipten bir flarda benden :)

-
flar
flar

bende ördüm bende:) selmatozan arkadaştan görüp beğenmiştim.modelinide aldım ve sonunda yaptım hemde gerçekten 5 tane ördüm :)

36 yorum gelmiş

  1. selmatozan

    sevgili baharrrr eline sağlık güle güle kullan.. benimki hediye olarak başkasına gitti ebrulisi de şık durmuş şimdi tekrar örecem ben de mi ebruli yapsam acaba?

  2. baharrrrr

    asyayaren ve adaşım baharcım teşekkürler canlarım. montum gri tonlarında olunca güzel duruyor bu üzerinde.beğenmenize sevindim :)

  3. selmatozan

    ya muzafferin de marifetlerini görsek biraz nasıl olur acaba? hep yorumlarını okuyoruz biraz da biz kendisine yorum yapardık..

  4. Selam Ben burada Yeniyim, gercekden güzel örgüler yapiyorsunuz, bu ip nerede bulurum. bana biraz cesitli renklerde lazim,bana yardimci olursaniz sevinirim.

  5. baharrrrr

    tamaliy canım hoşgeldin aramıza.teşekkürler örgülerimi beğenmene sevindim.tüm orloncularda tuhafiyelerde var artık bu iplerden. rengarenk ebruli her rengide var senin zevkine kalmış renk seçimi.dut ip diye isteyeceksin canım satıcıdan.umarım yardımcı olmuşumdur sevgiler…

  6. baharrrrr

    sana ne renk öreceğime karar veremedim ama daha. yeşil mi kahve mi? sen söylesen rengi beni düşündürmezsin:) teşekkürler bu arada canım

  7. selmatozan

    ben ikisinin de hastasıyım o yüzden hiç farketmez canım, bu arada bak sen söyleyince hatırladım kusura bakma telaşemi biliyorsun, bir de benim babetlerime bakın yazıma bakar mısın oraya yeni bir babet ekledim beğenecek misin?

  8. baharrrrr

    evet canım işin ilginç tarafı bütün yorumarı açıyorum o engelli.son bir rica şu turuncu patiğin olduğu yere koy o babeti olurmu?? benim için :((

  9. aydin gelini

    bende yaptım bende yaptım benimki debeyaz:))çok güzel oluyormuş hep görüyordum.kolay ve pufur pufur yumuşacık bişeymiş bu dut ip:))eline sağlık:)

Bir Cevap Yazın