Duvar Cepleriyle Yerden Kazanın

-

Kendim de kullanıyorum, birçok kişiye de satma şansım oldu; duvar cepleri gerçekten hayat kurtarıyor.:) Her an elinizin altındaki malzemeleri aynı yere koyup hem zamandan hem mekândan kazanıyorsunuz. Bir de ekmek kutusu, tutacak, masa örtüsü gibi tamamlayıcı aksesuarlarını da yaparsanız, mutfaklarda çok şık-sevimli-renkli bir kompozisyon yaratırsınız.;-)

17 yorum gelmiş

  1. banuca

    Duvar cepleri konusunda çoook haklısın, ben de mümkün olan heryere yapıyorum, evin adı cepli eve çıkacak yakında.Ama seninkiler de bi başka güzel hani, özellikle kalplisi tabiiki:))

  2. fiamma1

    Her ikisi de çok güzeller,ellerinize sağlık…ben de hiç yok bunlardan:( Banuca gibi başucu cebi yapacağım ama iyicene aklımı karıştırmaya başladınız, ne olsun nasıl olsun derken:) Özellikle şu şeffaf cepler cazip geldi notluk, ayna zamanda çerçeve umarım cıkarım işin icinden:)

  3. kriizantem

    Hiç duvar cebinin bu kadar şık olabileceğini düşünmemiştim. Tasarımınız gerçekten çok şık olmuş. Gülseyhanın dolapiçi fikrinide tuttum. Elinize sağlık.

  4. renklitasarimlar

    Banuca, ben bir tek mutfakta kullanıyorum ama oğluma da şöyle renkli bir şey yapmak istiyorum. Beğendiğin için teşekkür ederim. Senikilerin linkleri var mı 10marifet’te? Ben de bakıp biraz esinleneyim.;-))Ozlavinya, çok teşekkür ederim. Evet, banyo ve çocuk odası için de çok kullanışlı.;-)Adadenizi, teşekkür ederim. Şimdi sırada kuşlusu var.;-)Yamalı bohça, çok teşekkür ederim.:)Sarıkurdelem, benim ilk gözağrım kalpli olan.;-) Teşekkür ederim…Fiamma1, işin içinden rahatlıkla çıkarsın ama birkaç tüyo vereyim mi; şeffaf malzemeyi makinenin altında yürütmek zor, o yüzden kenarlarını biyelemek lazım.;-)Kolay gelsin…Gülseyhan, çok teşekkür ederim. Dolap içleri içinde düşünecğim. Gerçekten mantıklı duyuluyor.;-)Anekzura teşekkür ederim. Şeffaf malzeme bildiğin mşamba.:) Masa örtüsü satan yerlerden bulabilirsin. Ve dikmek için kenarlarını kumaşla biyelemek gerekiyor, yoksa makinenin altında kaymaz.;-)Kriizante, siz de çok naziksiniz. Öyle güzel iltifatlar ediyorsunuz ki, çok teşekkür ederim.:)

  5. renklitasarimlar

    Bu tasarım olarak harika görünüyor ama Allah aşkına eğri oturup doğru konuşalım, bu dağınıklık toplar mı ki?:) Cepler gerçekten fonksiyonel olmalı bana göre. İkea’da görmüştüm gerçekten file ve su geçirmez kumaşlardan kocaman körüklü cepleri, metal askıları, birkaç küçük kemer falan vardı üzerinde. O çok işe yarar görünüyordu. Ama bu fotoğraf da bana sahiden güzel fikir verdi; perde gibi asılması esprisi üstünde düşüneceğim. ;-) Çok teşekkür ederim…

  6. belgin41

    Sizin çalışmalarınız çok başarılı bir okadar da kullanışlı ellerinize, emeğinize sağlık. Sizi burada görmek ne kadar güzel güzellikleri paylaşma da buluşmak üzere sevgiyle kalın…

Bir Cevap Yazın