Duvar saatimiz neşelensin

-

saat yenileme
Bu saat klasik dümdüz altın sarısı tonunda bir saatti, benim sürekli gözüme takılıyordu. “Hadi ben buna yeni bir çehre kazandırayım” dedim ve ilk iş bir dekupaj resmi seçtim. A3 boyutunda çıktısını aldım, sonrasında beyaz sprey boyayla boyadım. Keşke boyamaz olaydım, alttaki boya aktı beyazla birbirine karıştı birkaç kez boyadım biraz düzeldi. Sanırım boyamadan önce alttaki boyayı biraz zımparalamam gerekirdi. Bu da uğraştırıcı ve sinir bozucu olsa da bir tecrübe oldu :) Baktım olmuyor, beyaz akrilik boyayla boyadım sonra sünger pompon fırça ve pembe boyayla kenar kısımlarına biraz doku verdim.

Boya işi bitmiş oldu, sonra saatin içindeki rakamlı kağıdı söktüm. Kestiğim dekupaj resmini yapıştırdım, resmin üstünde bulunan kafes resminin bazı yerlerine boyutlu altın boya geçtim. baktım çiçek soluk kaldı onun da bazı yerlerini keçeli mor kalemle öne çıkardım. Vee işte bitmiş hali:

saat yenileme
Unutmadan; kenarındaki kelebekleri hamurla kabartıp yapıştırdım, eğer kullanmak isterseniz kullandığım dekupaj resmi hediye olsun benden 10 marifet’te bulunan on parmağında on marifet olan hanımlara :)

dekupaj desenleri

3 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

pamuk sekeri

DERYA T.K ..el işlerini yapmayı da başkalarına fikir versin diye paylaşmayı da seven birisi olarak bende buradayım..hepimizin eline emeğine sağlık :)

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum