Duvar Süsü

-

duvar panosu
Kedili duvar süsü yaptım :)

Senaat

33 yorum gelmiş

  1. Bayıldım, duvarda çok güzel duruyordur eminim.
    Keçeleri nerelerden alıyorsunuz? Küçük parçalarla başa çıkılmıyor, toplu olarak alınabilecek online site var mı güvenilir?

  2. Senaat

    tamamen kendli t-shitlerimden parcalar keserek
    yaptim. kece kullanmadim. begenmenize cok sevindim.herkese tesekkur edrim :)

  3. Senaat

    tesekkur ederim. Keceyle simdiye adar hic calismadim. Ama keceyle biseyler yapabilmek daha kolay. Kumas parcalari biraz ugrastirabiliyor.

  4. eLvAn HoBi

    buda çok güzel bir çalışma olmuş. polar gibi duruyor ama kalıpları kesip kumaşla kaplamışsınız sanırım. tekrar elinize sağlık :)

  5. dalen35

    mrb ben aranıza yenı katıldım ve yaptıgın butun işleri cok begendım.bu kedıcıklerede bayıldım bundan yapmak ıstıyorum bana acıklamalı anlatabılırmısın senaat bıde nereye yapıstırdın bunları

  6. Senaat

    merhaba dalem35
    bu yaptigim tamamen kumaslardan.once bi kartonu istetigini kumasla sariyorsunuz. sonrada ustune yapmak istediginiz seyi bi kagida cizip kalip cikrtmis oluyorsunuz ve kesip onlari da kumasla kapliyorsunuz sonrada kumasla kapli kartona istediginiz gibi yapistirabiliyorsunuz. not:ben kedicikler yumusak olsun diye bi yastigin icinden malseme alip pofuduk olmalarini saglamistim bunu isterseniz yapabilirsiniz yada duz brakabilirsiniz. umarim anlatabilmisimdir. yapmaya karar verecek kadar begenmenize de cok sevindim. tesekkurle…

  7. dalen35

    tşkr edrım senaat anlatımınız ıcın evet cok begendım en kısa zamanda yapıcam ıns.bıde sıze sormak ıstedıgım ayın ustundekı karabulutları neyle yaptıgınızzz onuda söylersenız cok memnun kalırım tekrar tskrler :)

  8. Senaat

    anlatabilmis olmamama cok sevindim dalen35.benim turkcem biraz yetersiz kalabiliyor bazen boyle durumlarda :) bulutlari toz boyayla yaptim.oyle hirsey yoksa herhangi kati bir boyayi toz haline getirerek kumasa yedirmeye calisabilirsiniz bir firca yardimiyla :)

  9. saatoniki

    enikonu bir baktım senaat çalışmaları oldukça iyi. bu duvar süsünü duvarda da görmek isteriz. bir de tabii bu kumaşların içinde bööle karton gibi bir şey de vardır sanırım. var mı?

  10. Senaat

    begenmene sevindim saatoniki :) ben bu duvar susunu bir ikramlik cikolata kutusunu kumasla kaplayarak yapmistim :) kumaslarin icinde de karton degil kagit var :)

Bir Cevap Yazın