Pazartesi, Mayıs 29, 2017

Duvar Süsü Yaptım…

65

Bir süre önce bahsetmiştim. Kağıt peçete rulolarından duvar süsü yaptığımı. Biraz zaman aldı. Biriktirmekti aslında zaman alan. Nihayet tamamladım ve duvarımızdaki yerini aldı. Ben beğendim gören herkes de beğendi. Ferforje sanılıyor ilk görenler tarafından. Şiiştt çaktırmayın kağıttan olduğunu, aramızda kalsın:))) Yapım aşamaları bloğumda

65 YORUMLAR

  1. cnm şahane olmuşş bende yabancı sitelerden alıntı sandımm ellerine saglık cnm bnm demek bunu yapıyodun sessiz sessiz seni gidi senii:))))

  2. nazesen çok teşekkür ederim.pinkly ne diyorsun senin yayınladığına yaklaşmış mı güzellik hususunda:-)mavisofra evet bunu yapmakla meşgüldüm. ömrümü yedi:-) sende doğum yapmışsın yokluğumda. Allah uzun ömürler versin bebişine:-) tabloyu da unuttum sanma en kısa zamanda onu da yapıyorum haberin olsun:))

  3. detaylı anlattım ayol. yapıştırma işlemi bittikten sonra sprey siyah boyayla boyadım. bir havlu peçete rulosundan 5 tane dört yapraklı çiçek çıkıyor. ben 130 çiçekle yaptığıma göre; yaklaşık 26 havlu peçete rulosundan yapıldı bu :))

  4. sari melek diyor ki;pinkly ne diyorsun senin yayınladığına yaklaşmış mı güzellik hususunda:-)

    daha güzel olmuş canım benim :)

  5. amatorhobiler çok teşekkür ediyorum. beni mahçup ettiniz aynı zamanda da çok mutlu:)) mavisofracım ne tablosu olacak kız oğluna minyatür oda tablosu yapıcam dememiş miydim :)) herkesin yorumu geliyor. bende sorun olsa hiç yorum gelmez. sorun senin ayarlarında mı nedir?pinklycim çok sağol ne diyim bilmiyorum bu sözünün üstüne. beni onore ettiniz arkadaşlar. o kadar da alamet birşey yapmamıştım ayol. mahçup oldum:-)

  6. CNM SAKIN UGRAŞMA BAK ÇOK MAHÇUP EDERSİN BENİ LÜTFEN MELOŞUM HİÇ GEREK YOK GERÇEKTEN SEN TAMAMLADA YAZINI YOLLA BURDAN BAKIYİMMMM:))

  7. hahahah ben pencereyi açık unutup yorumu geç yazınca o ara sen açıklamayı yapmışsın bile canım benim. elinize saglık çok şık olmuş ama kardeşinin de pili bitmiş:)))

  8. mavisofracım ne mahçubiyeti ayol. içimden geldi. bebeğine naçizane bi hediyem:) o kadar büyütülecek bişey de değil. çerden çöpten birşey yapıcam sonuçta:))BynFavoricim teşekkür ederim sorunuz yanıtlandı sanırım ama başka olursa cevap izin hazırım. çok teşekkürler. evet o yorulmuştu ama sanmayın benim süsümü yapmak o kadar yorucu:)) gözünüzü yıldırmasın bu durum. o gün cumaydı ve o istanbulda işten çıkıp adapazarına geldiği için o kadar yorgundu:))

  9. çikolatamolmadanasla çok teşekkür ederim. evet biraz uğraştırdı ama sonucunda değdi sanırım. şöyyle karşısına geçip seyretmek müthiş bir keyifti. bir de insanların hayran olması. neyden yapıldığını öğrenen komşuların aldığı yüz ifadesini görmek de ayrıca bir keyifti. çok sabırlı olduğumu söyleyip durdular hep:))

  10. Yapılışını da blogunuzdan öğrendim kimse tutamaz beni ben de yapcam:)) Ben de uğraştırıcı ince işlerleuğraşmayı severim. Nasıl bi yapıştırıcıyla birleştirdiniz sağlam olsun yapcaam şey

  11. çikolatamolmadanasla yapın yapın süper bişey. hele tepkiler insanı çok mutlu ediyor. çok da sıkıcı değil. bakmayın görüntüsünden zormuş gibi olmasına. elinize geçen her ruloyu kesip hazırlayıp çiçek şekline dönüştürünce ve her oluşan çiçeği birbirine yapıştırıp ilerleyince zorlu olmuyor. yani 26-27 ruloyu biriktirip hepsini birden yapmaya kalkınca sıkıcı olur eminim.yapıştırıcı olarak tüp halinde pritt var onu kullanıyorum sürekli.minyatür işlerimde de. çok da sağlam oldu.sprey boyayla boyamak için alt üst edip cebelleştiğim halde hiç kopmadı. o kısımların resmini çekmeyi unutmuşum. bahçeye gazete serip üstünde boyadım. o haldeyken görmediği zor kalmadı. amcamın minik bir kuzusu var o bizim bahçeye girmiş üstüne bastı. ben çığlık çığlığa kovuyorum o geliyor. ilginç geldi ona:) ağzıyla da çekiştirdi. yinede bozulmadı ama bir ara emeklerim heba olup gidecek diye korkmadım değil:))mavisofracım rica ederim ne utanması yav. sen bu resimleri nasıl ekliyosun onu öğret bana ödeşmiş olalım:))

  12. mavisofra diyor ki;hadi cnm bilmiyosun mu:))gogleden hareketli giffleri imaj arşive yüklüyosun :) ya bu yazının başlıgı daha havalı olmalı bence:)

    ayy rezillik benimki ayol. nekadar basitmiş. cahillik bu olsa gerek. basit şeyleri bile bilmemek. ya da kafa yormamak:) utandım şimdi:) benim yazımın başlığımı havalı olmalı. peki ne sence.

  13. oslemim35 çok sağolunsibeltunay çok teşekkür ediyorummtnaz11 sizede teşekkür. evet en sevindirici olan da; o kadar uğraşmaya karşılık değmiş olması. hele sizlerden bu kadar güzel yorumlar, destek ve beğeni mesajları gelince bana bi doping oldu. ben bu güçle salonun tüm duvarlarını bile kaplarım yani:)))

  14. bizde rulo çok oluyo kendini al gel.bundan yapıcaksın duvarımın tamamına.bayağıda büyük bir duvar.rulo çıkana kadar beklersin hergün 5 çiçek yaparsın tamam mı?

  15. Yorumlarım görünmüyor, yorumlara bilgi mailini alamıyorum….Neler oluyor böyle….Çok güzel bir çalışma…Ellerine sağlık arkadaşım….

  16. o zaman gerçekten özür dilerim alya nurten torum ablacım. yazmak tonlanamadığı için nasıl bir tonda söylediğini anlayamadım. benim aptallığıma ver. sen iste ben senin evini kaplıyım o zaman;)

  17. ellerinize sağlık çok güzel ve zahmetli bir çalışma olmuş.Naçizane bir önerim olacak; bence bu projeyi bitmiş olarak görmeyip daha organik bir forma doğru evriltebilirsiniz zamanla evde biriken yeni rulolarla.Gerçekten çok beğendim ve bu fikrimi sizinle paylaşmak istedim kabul ederseniz.

  18. selmatozan çok teşekkür ederim.biryudumkahve teşekkürler. bende adapazarlıyım. hendek ilçesinden sen neresindensin:)mue çok teşekkürler. iyi fikir:) rulo hiç eksik olmayan bir malzeme çünkü. değerlendiricem:)Yasirin Annesi teşekkür ederim. deneyin bencede.