Duvar Süsüm (wc kağıdından:)

-

Arkadaşlar daha önce bahsetmiştim böyle bir şey yaptığımdan,neyse ben biraz malzemelerden ve yapılışından bahsedeyim.Önce bir adet kalın mukavva alınır,üzerine büyük bir tencere kapağı yardımıyla büyük bir daire çizilir,bir tane de iç tarafına biraz daha küçük bir daire çizilip,maket bıçağıyla bayaa bir zorlanarak kesilir.

27 yorum gelmiş

  1. banuca

    Tuvalet kağıdı ha? İnanamadım, gerçekten çok güzel olmuş. Bir silikon tabancam bile yok :(( Artık almak şarrrrt oldu.

  2. aheng

    Arkadaşlar kaç gündür bekliyordum ne zaman yayınlanacak diye,bu gün de akşam 5’e kadar gidip gelip baktım,akşama misafirim olduğu içinde bir daha giremedim,geldim ki 4. sayfaya gelmiş bile:(Serguncum teşekkür ederim,gelen arkadaşlarım da anlamıyorlar,söyleyince de çok şaşırıyorlar.Sevgili Zeynep Semerci çok teşekkür ederim.Aytacım canım teşekkür ederim beğenin için:)gülseyhan teşekkür ederim,aynen öyle sıfır maliyetli olunca dediğin gibi kirlenince at yenisini yap;)sevimli hayat teşekkür ederim,düzgün yapıncaya kadar çok uğraştım ama el alışınca da çok zevkli gitti.Pinkly çok teşekkür ederim canım sağol.Yamalı bohça beğenmene çok sevindim teşekkür ederim:)Sevgili Sudeduru çok teşekkür ederim.kirkpare çok teşekkür ederim.embir, canım çok teşekkür ederim.seker pembe çok teşekkür ederim.sevgili banuca evet tuvalet kağıdı valla:) bence de her evin olmazsa olmazlarından silikon tabancası,tavsiye ederim alın bence de.Sevgili 2z annesi çok teşekkür ederim.

  3. fiamma1

  4. polyanna 69

    arkadaşlar doğru söylüyor. söylemesen anlaşılmaz tuvalet kağıdı olduğu..eline sağlık..fiamma espiriyi patlatmış.uzak tut misafirlerden. ya da olay mahali yakınlarına asma:)))

  5. aheng

    mtnaz çok teşekkür ederim.fene canım beğenmene sevindim teşekkür ederim.adadenizi çok teşekkür ederim.herbalist,güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.fiamma alemsin deminden beri gülüyorum Allah ta seni güldürsün emi,hani bazı arkadaşlarım da yapmıyor değil böyle bir espriyi ama hala gülüyorum,beğenin için de ayrıca :)teşekkürlerpolyanna69 teşekkür ederim canım,tamam biraz daha yukarı asıyım da yetişip alamasınlar bari:):):)bizimgibiler çok teşekkür ederim.

  6. kriizantem

    İşte kaçırdığım bir iş daha, enfessss olmuş. tasarımdaki ahengi yakalamışsın yine. Yalnız şekerim, bir küçük çiçekde sprey vernik sıkmayı dene, eğer birşey olmazsa tamamını vernikle ki zamanla tozlanıp kararmısın. Ben krapon kağıdından yaptığım güllere sıkmıştım, hiçbirşey olmadı. Ama sen yinede denemeden yapma, tuvalet kağıdı emici olduğu için belki bozabilir. Emir veririmiş gibi oldu, naçizane bir öneri sadece:)

  7. aheng

Bir Cevap Yazın

Pullu tülbentler

| | 0 Yorum

Sarma nakış işlemeli yatak örtüsü

| | 0 Yorum

Punch işi çiçekli havlu

| | 0 Yorum

Punch nakışı çiçekli paspas

| | 0 Yorum

Anlatımlı dantel motifi yapımı

| | 0 Yorum

Yeşil kadife Kuranı-ı Kerim seti

| | 0 Yorum

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum