DUVAR SÜSÜMÜZ-STİCKER

-
STİCKER
STİCKER

Biz yapmadık bunu hazır alıp yapıştırdık. Ama dizaynı, yerleştrmesi sizin isteğinize bağlı. Duvarların ufak tefek kirini de örttüğünü belirtmeliyim.:)))Girişte, en çok dokunulan yer burası .:)))

ufudik

37 yorum gelmiş

  1. o342

    Benimde aynı içerikli yazım onay bekliyor :)Kaça aldığını çok merak ettim.Söylermisin acaba ?

  2. ufudik

    Tabiiii. Sadece 2.5 lira. Ayrıca aynı paketin içinde başka birkaç kompozisyon daha vardı. Küçük bir masa,lambası ve vazosu da vardı. Onları yapıştırmadık. Hem yer kalmadı.Hem de başka yerde değerlendirmeyi düşündük.

  3. aheng

    Çok güzeel, çok şiriiinn,çok ta ucuz,bayıldım yaa,nereden aldınız bunları,ben de Ankara’dayım,hemen alıyım,heyecanlandım mı birden ne,baktıklarım hep Koçtaşta 50-60 TL’den aşağı değil de.

  4. ufudik

    Belki Koçtaş’taki kadar kaliteli değiller. Bilmiyorum oradakini çünkü. Görmedim. Ama çok sevimliler. Bence acele edin o zaman.Çünkü kapış kapış inanın.

  5. baharrrrr

    kızlar bende aldım bunun yanısından. küçük bir yıldızı denemek için yapıştırdım ama memnun kalmadım….o koçtaşta satılanlardan falan değil bu ucuz olduğu için duvarı söküyor….benim duvarım alçı kendi evim bide alçıyı kaldırdı yani… yapmıycam attım bende.pahalı olanlar duvara zarar vermiyor… ben sevmedim… görüünüş güzelde kullanışsız…

  6. ufudik

    Bizim duvarda dediğiniz şeyler olmadı. Çok da iyi bir boyası yok duvarımızın ama bozmadı. Çok iyi tuttu. Ama aklımızda olsun tabi ki.

  7. ufudik

    stresyuku, çok teşekkürler.Bu arada bloğunuzu gezerken yemek masanızın üzerindeki dantel örtüyü çok beğendim. Daha ayrıntılı fotoğrafını umarım yayınlarsınız. :)))

  8. evet görüntü olarak aldatıcı hoş ama duvarımızı mahfetti. 3 tane almıştım ucuz diye ancak daha önceki buna göre pahalılar gibi değil duvarsticker.com dan bundan önce aldığımda bir sorun yaşamadım ama pazardan aldıklarım mutfak duvarımı mahfetti.

  9. Ben de çok beğendim ben daha yeniyim sitede birşey sorucam tutulna sayısına göre mi yoksa yorum sayısına göre mi ücret artıyor bilgi verebilir misiniz

  10. negritaa

    Çok güzelmiş:) Ama düğme işi bozmuş sanki biraz..Ayrıca da çok ucuz gerçekten..hamarathala ikisine göre de değil ,tıklanma sayısına göre para alınıyor.

  11. ufudik

    Onu örtmek için yapmadık zaten. Oraya başka bir formülümüz var… Fotoğrafta çok daha iğrenç göründüğüne katılıyorum. Bunun için sizden özür dilerim. Çünkü burası çok aydınlık olmadığından fotoğrafı çekene kadar bu denli kirli olduğunun farkında değildim. :((((

  12. ufudik

    Arkadaşlar biz oğlumla çözüm ararken, oğlumun düşündüğüne benzer bir çözüm Pinkly’ den geldi. Ona çok teşekkür ediyorum. Pinkly’nin “Resimlerle Priz Süsleme “yazısına bakarsanız demek istediğimi anlayacaksınız. :)))

  13. polyanna 69

    ilkokul Fatih,ortaokul Halide Edip,lise de Yahya Kemal……. mezunuyumHocam zil çaldı.yeni ders yılınız hayırlı olsun.gençlerimiz çocuklarımız size emanet…..yaşım pek de küçük sayılmaz ama tüm öğretmenlerimizin ellerinden öpüyoruz.

  14. ufudik

    Polyanna 69, bizim buralardansın yani. Ben de H.Edip’te öğretmenim. Ortaokul kısmımız vardı evet. Epeydir yok. Dileklerin için teşekkürler…..

  15. fene

    yazılanları okuyunca fark ettim düğme altı lekeleri :) hay allah :)çocuklu ev olmasa da oluyo o lekeler.ama bizim için sorun değil ki :)çok güzel olmuş arkadaşım güle güle kullan.bende almıştım 4 5 ay önce kalpli ağaç figürü vardı minik kalpler ucundan kaltı duvara yapıştırınca.ama büyük ayçiçeklerim hala sapasağlam.hemde aynı fiyata almıştım.

  16. ufudik

    Evet maalesef oluyor. Bizim evin trafiği biraz fazladır. Bu köşemiz de karanlık bir köşe. :((( Teşekkürler Fene. . .

Bir Cevap Yazın