Pazartesi, Aralık 5, 2016
Duvardaki şapka neden orda?

Duvardaki şapka neden orda?

9

Yaşadığım bina eski yapı olduğu için soba baca deliği vardı.. Daha taşındığım ilk gün ‘benim bu deliği yok etmem lazım’ diye sinsi planlar peşine girmiş ve ne yapsam ne yapsam derken… Çok geçmedi, bulmuştum. Tesettüre girdiğim için ve bu nedenle artık kullanamadığım sevgili şapkalarımı kullanabilirdim; ama bu sefer başımda değil, duvarda :) Ve hatta kullandım. Çok ta şık oldu bence:)

9 YORUMLAR

  1. iyi fikir,insan düşününce neler buluyor değil mi? aaahhh biz kadınlar.. evi güzelleştirmek için neler düşünüyoruz… tablo,fotoğraf falanda kullanabilirsiniz. ve hatta ben ayna kullandım. ikea’da yapışkanlı baklava şeklinde aynalar vardı. oda hoş oldu. fikrinize sağlık..

  2. alaca91 beğeniniz, alternatif fikirleriniz için teşekkür ederim ve aklımda bulunucak :) ve turkuazft, alanay çok memnun olduğum beğendiğinize.

  3. Bence güzel olmuş. Belki şapkaların arasına bir şeyler daha eklenip yeni kompozisyonlar oluşturulabilir. Ama mesele o kötü delikleri kapatmak değil mi? Ancak bu kadar şık bir şekilde kapatılabilirdi. Kutlarım sizi.

  4. morher of pearl, aslında bende sizin gibi düşündüm ilk etapta hatta eşimle paylaşmıştık bunu kendi aramızda ‘bir kaç şapka daha olsaydı daha iyi olacaktı’ diye.. Ama Bayan Guven’ın dediği gibi asıl maksadım o deliği kapatmak olduğu için çok ta önemsemedim. Esasında şapka dışında başka bir şeylede tamamlanabilirmiş bu kompozisyon, buda benim hiç aklıma gelmemişti. Son olarak bu görüntüyü yayınlatmadaki asıl maksadım,” fikrin” faydalı olduğunu düşünmemden kaynaklanıyordu. Çok teşekkür ederim yorumlarınız için gguven morher of pearl :)