Pazar, Aralık 4, 2016

Duvarlar çiçek açtı…

26

Bu da 10 marifetten öğrendiklerimden… Ne olduğunu merak ettiniz mi?

Bu tuvalet kağıdı rulosundan yapılan süsleri iki kişi eklemişti. Ama özür dileyerek söylüyorum ki kim olduklarını bulamadım. Bu yüzden ismini hatırlamadığım o arkadaşlara çok teşekkür ederek tuvalet kağıdı rulolarından yaptığım duvar süsümü sizle paylaşıyorum.Malzemeler: Yapıştırıcı, boya, sim ve bolca tuvalet kağıdı rulosu. :)Not: Resimler biraz cansız oldu sanırım, ışık yetersiz :(

26 YORUMLAR

  2. harika olmuş.. ellerine sağlık… bende tek tek çiçekler yapmıştım ama öyle duruyorlar.. ne güzel değerlenmiş böyle..

  3. allah allaaahh..bu kazar maliyetsiz böylesine bi zerafet…kızlar acaba bizler harika mıyız ne?(kendmi de katmasam olmazdı :))))))

  7. Bence de inanılmaz hoş olmuş ve de çok şık, arkadaşım sormuş ama yanıtı göremedim bari ben de yineleyeyim; duvara nasıl monte ettiniz?Ellerinize sağlık, güle güle seyredin:o)) Sevgilerimle.

  8. walla arkadaşlar kes, yapıştır, boya, kurusun,süsle hepsi en fazla 1-2 saat sürdü. bence denemelisiniz. kağıtları birbirine uç kısımlarına çok az yapıştırıcı sürerek tuturdum ve kuruyana kadar mandalladım. tıpkı resimdeki gibi. çiçek yapmak içinde önce 2taneyi birbirine yapıştırdım. sonra 3.yü ekledim, o da kuruyunca 4., sonrada 5. Eğer hepsini birden yapıştırırsak şekli bozuluyor. umarım açıklayıcı olmuştur.

    duvarda ise benim hazır çakılı bir çivim vardı ona taktım ama sanırım sakız yapıştırıcıyla da tutturabiliriz. :)

  9. açıklaman için çok teşekkürler..dün saçmaladım birazda:))tam soracaktım baktım açıklamışsın.tekrar teşekkürler:))

  10. çok hoşuma gitti…süper ellerine sğlık bişey sorcktım bu çiçekleri duvar yapıştırıcıylamı ufak çivi ile mi monte ettin ?