Ebeveyn ve çocuk aile seti

-

Ebeveyn ve çocuk aile seti çalışmamızı paylaşmak istedim bugün de sizlerle. Sürekli anne bebek veya kardeş takımı çalışıyorduk, hazırladığımız aile takımı bizim içinde de değişik bir tecrübe oldu, çok sevdik ve de.
Ebeveyn ve çocuk aile seti içinde baba için papyon, anne için lohusa terliği ve lohusa tacı, abi için aplikeli tişört ve bebek ayakkabısı ile isim yazılı, bebek odası kapı süsü modeli bulunuyor.
Set içindeki paçaların yapımları hakkında bilgi paylaşmaya çalışacağım aşağıda, yapmak isteyenlere ilham verebilir diye düşünüyorum.

Öncelikle kapı süsü yapımını paylaşmak istiyorum sizlerle, en çok vakit alan tasarımımız kapı süsü çünkü.
Çerçeve boyutuna uygun mavi kumaş kestik, çerçevenin arkasını çevirip kenarlarına silikon tabancası ile silikon yapıştırıcı sıkarak kumaşı düzgün bir şekilde yerleştirdik. Kumaş yapıştıktan sonra içini elyaf ile doldurup arka kısmını kapattık. Lacivert, ekru ve bebe mavisi kurdeleleri belirli bir boyutta kestik ve çerçevenin alt kısmına sırası ile yerleştirip silikon tabanca ile monte ettik. Kurdelelerin ortasına ayıcık süslemesini de monte ettik. Sonra yazılacak ismin harflerini kristal taş tabakadan tek tek kestik ve kumaş üzerine silikon tabanca ile monteledik. Son olarak ismin üzerine minik kral tacını da yerleştirerek kapı süsünün yapımını tamamladık. Yapımının anlatımından daha uzun süreceğinin garantisini verebilirim :)

Bebek ayakkabısının yapımı oldukça kolay aslında. Silikon tabancası, fiyonk, kristal taş ve boş bir bebek ayakkabısı yeterli oluyor. Boş olarak temin edilen bebek ayakkabısının cırt cırtlı kısmının üzerine kristal taşları, ayak ucu kısmına ise fiyonk süslemesini silikon tabanca ile monte edebilirsiniz.

Abi tişörtü mavi keçe harf aplikeli ve minik mavi papyon süslemeli hazırlandı. Tüm bunlar için silikon tabancası yeterli oluyor. Keçeden harfleri harf şablonu kullanarak kestik ve cetvel yardımı ile hizalayıp düzgünde yapıştırdık.

Anne için hazırladığımız lohusa terlik ve lohusa taç modeli takıma uygun olarak yine mavi çiçek süslemeli hazırlandı. Boş terliklerin taban kısımlarını incilerle süsledik. Büzgülü olarak diktiğimiz dantellerimizin üzerine çiçekleri monte ettik.

Son olarak baba için de kullanılan renklere uygun bir papyon hazırlayarak setimizi tamamlamış olduk.

Bana profilimden oluşarak diğer doğum ve lohusa aksesuar modellerime bakabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

oykulutasarimlar

Mavi süslemeli anne&oğul seti

| | 0 Yorum

Anne bebek pembe hastane çıkış takımı

| | 0 Yorum

Teddy ayıcıklı erkek bebek tulum takımı

| | 0 Yorum

Abla kardeş takımı

| | 1 Yorum

Mint yeşili hastane çıkış tulum seti

| | 0 Yorum