Ebru Desenli Ahşap Boyama Tepsi

-

Kurs Öğretmenimiz Gülay Hanımefendinin ebru desenlerini resmettiği tepsimi sizlerle paylaşmak istedim.

20 yorum gelmiş

  1. Yamali bohca

    Ebru sanatının her zaman bendeki yeri ayrı ve özel olmuştur. Bir zamanlar ebruyu ham seramikten (sırsız seramik) şamdana ve küplere uygulamıştım ama malesef şamdan kırıldı:(( Küplerde bir başkasına hediye gitti. Senin öğretmeninde çok güzel çalışmış, eline sağlık:))

  2. gunesedogru

    çok teşekkür ederim arkadaşlar Gülay Hocam el sanatlarının her branşında ustalaşmış bir isim, bizim için bir şans oldu öğrencisi olmak.

  3. gunesedogru

    bunu yayınladığımda üzerine henüz 100 kat vernik uygulamasını yapmamıştım. sonra bir gün gece gece yapayım dedim, yaptımda; :))kuruması günler aldı ve tam anlamıyla kurumadı nedense, üzeri toz oldu, parmakla kontrol ettiğimden izler oluştu vs. derken; en son sömestride ankaraya evime giderken artık kurumuştur 15 gün oldu diyiverip dik olarak duvara dayadım :)) döndüğümde tüm vernik yerlere yayılmış, tepsi tanınmaz hale gelmişti. şimdi poşet içinde bekliyor :))

  4. farfin

    gunesedogru diyor ki;vernikte sorun olduğu söylendi, başka bir arkadaşın çalışmasıda bozulmuş, sanırım bayat malzeme sattılar bize…

    verniğin hatası tabii,hocamız hata yapcak değil ya:))))))

Bir Cevap Yazın