Ebru sanatı ile ayakkabı süsleme

-

ayakkabı süsleme
Ebru sanatı sabredince ve çalışınca güzel işlerin çıktığı bir sanat dalı. Ebru sanatından farklı bir şey yapmak istedim ve aksesuara olan tutkumu da göz önüne aldım. Sonuçta aşağıda paylaşmış olduğum objeler ortaya çıkıverdi :)

ayakkabı süsleme

ayakkabı süsleme

ayakkabı süsleme

ayakkabı süsleme
Nasıllar? Beğenmişsinizdir umarım. Ben bunları yaparken çok zevk aldım ve severek de kullanıyorum. Yalnız bunların boyaları kağıda yapılan ebrularınkinden farklı..

ebru örnekleri
Bu ebru mumlarıma ise birçok kişi hayran kaldı ama bunları sadece kendim için yaptım :)
Yaptıklarım inşallah hoşunuza gitmiştir ve belki siz de ebru sanatıyla ilgilenmeye başlarsınız bu vesileyle..

Blogum ve facebook sayfam.

6 yorum gelmiş

  1. merakli anne

    kesinlikle çooook güzel olmuş. tek kelime ile bayıldım. elinize sağlık. ebruyu ayakkabı ile nasıl buluşturduğunuz hakkında bilgi verir misiniz.

  2. merve85

    Çokk çok teşekkürler beğenmenize çok sevindim :) meraklı anne kağıda yaptığımız ebru teknesindn daha derin bir teknede yine kağıda yaptığımız boyaların aksine tekstil boyaları ile yapmış olduğum ebru çalışmama seramik ayakkabıları batırarak bu görüntüyü birkaç dakikada eldee etiim..malzeme olduktan sonra yapımı çok zor değil..az biraz ebru bilginizde oldumu tamamdır :) blogumada beklerim…sevgiler :)

  3. merve85

    çok çok teşekkürler beğenmenize sevindim:) Annemde onu çok beğendi bende yatak odasında aksesuar olarak kullanması için ona verdim.. boncukkk

Bir Cevap Yazın