edding ile cam üzerine dekoratif boyama

-

edding kalemleri elinize geçtiği zaman her önünüze çıkan objeyi boyamak gibi bir alışkanlık geliştiriyor bünye. Endişeye mahal yok. Kendinize fazla mani olmayın, boyayın gitsin :) Biz öyle yapıyoruz, çok da eğleniyoruz. Bu defa da sıradan bir bardak ve minik bir kavanoz boyadık. İki katmanlı bir boyama oldu bu seferki. Şöyle: Bardak ve kavanozun içlerini edding kalıcı sprey ile boyadık, dışlarını ise edding 750, 751 ve 780 numaralı hobi-sanat kalemleri ile süsledik. Bunları kalemlik ve fırçalık olarak kullanacağız.

Kavanoz ve bardağın içlerine, edding spreyleri iyice çalkalayıp, 25 cm’lik mesafeden sıktık. Yüzünüze yakın tutmayın ve solumayın, mümkünse açık havada yapın bu işlemi. Kısa zamanda kuruduklarını göreceksiniz. İçe sıktığınız sprey, dış taraftan kusursuz bir renk efekti veriyor. Pırıl pırıl ve pürüzsüz bir boya etkisi. edding permanent spray’in kullanımı ile ilgili tüm detaylı bilgiyi buradan da edinebilirsiniz.

Kuruduktan sonra da aldık elimize önce edding 750 ve 751 numaralı hobi-sanat kalemleri, mor bardağımızın üzerine doğaçlama desenler çizdik. Mavi kavanozumuzun üzerine ise minik, narin yaprak desenleri yapmak istediğimiz için inceci ucuyla bu işlemi mümkün kılan edding 780 numaralı hobi-sanat kalemi kullandık. Beyaz rengiyle mavi camın üzerinde harika durdu.

Cam üzerinde çalışmayı son derece kolaylaştıran bu sprey ve kalem uygulamalarını, özellikle dekoratif kullanımı tercih edeceğinizde yapmanızı öneririz. Pişirme işlemi olmayacağı için, yeme-içmede kullanacağınız eşyalar için iyi bir fikir olmayacaktır. Süslemelerde ise gönül rahatlığıyla kullanabilir, çok da eğlenebilirsiniz. Kolay gelsin!

1 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

Cam kumlama nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Oje ile cam şişe nasıl boyanır?

| | 2 Yorum

Kavanoz boyama mumluk yapımı

| | 0 Yorum

Cam bardak boyama – anlatımlı

| | 0 Yorum

Anlatımlı cam kavanoz boyama

| | 0 Yorum

Cam boyama ile kek fanusu yenileme

| | 0 Yorum

Cam boyama pembe reçellik yapımı

| | 0 Yorum

Kek fanusu nasıl boyanır, dekupaj uygulanır?

| | 0 Yorum

Cam boyama neon pembe reçellik

| | 3 Yorum

Cam boyama ve hamur kabartma ile süsleme

| | 0 Yorum

Akrilik boya ile kavanoz boyama

| | 1 Yorum

Kurdele detaylı cam kavanoz süsleme

| | 6 Yorum

Cam kavanoza dekupaj nasıl yapılır?

| | 5 Yorum