edding kalemleri ile cam kavanoz süsleme

-
Cam kavanoz süsleme, boyama çalışmaları son zamanlarda eskisine nazaran daha sevilir oldu. Sıvı boyaların kullanımı bir yana, daha pratik ve ince kullanım imkanı sunan cam boyama kalemleri ile neler yapabileceğinizi göstermeye çalışıyoruz biz de zaman zaman. İşte yine edding kalemleri ile bir cam boyama çalışması ile çıktık karşınıza. Bu defa, edding 753 – 755 Gloss Paint Marker Calligraphy isimli kalemler ile, cam mutfak kavanozları süslüyoruz. Aslında çalışmamız son derece sade: Birer çay ve kahve kavanozu süslüyoruz. Elimizde kaligrafi; yani sade anlamıyla güzel yazı kalemleri olduğu için de kavanozlarımızın üzerine çeşitli formlarda ÇAY ve KAHVE yazmayı, bir de sade bir desenle minik bir süs kondurmayı seçtik.
Güzel yazı yazabildiğinizi düşünüyorsanız ne ala; o zaman direkt kalemi alıp camın üstüne yazın gitsin. Hemen kuruyan yapısıyla bu kalemlerin kullanımı çok kolay. Kaligrafi kalemlerinin ince ve kalın uçlu iki seçeneği var; hangisi yazı tarzınıza uyuyorsa onu kullanın. Biz kalın olanları biraz daha çok seviyoruz, çünkü kendini gösteren, kalın yazılar yazmak hoşumuza gidiyor. Ama çay fincanı deseni çizerken de ince uçlu olanları kullandık. Siyah, gümüş ve altın renklerindeki bu kalemler ile camın üstüne dokunduğunuz anda nasıl doyurucu bir renk ve doku elde ettiğinizi görüyorsunuz. Çabucak kuruduğu için objenizi hemen kullanabilirsiniz.
Eğer yazınıza çok güvenmiyorsanız, bir kağıt üzerinde denemeler yapın. İçinize sindiği zaman, yazıyı bantla içten camın üstüne yapıştırın ve edding kaligrafi kalemleri ile üzerinden geçin. İyi fikir değil mi?

Bir Cevap Yazın

shane

Anlatımlı cam boyama örnekleri

| | 0 Yorum

Cam kumlama nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Oje ile cam şişe nasıl boyanır?

| | 2 Yorum

Dekoratif boyama cam şişe

| | 0 Yorum

Akrilik boyama, cam şişe süsleme

| | 4 Yorum

Cam boyama ve dekupaj örnekleri

| | 2 Yorum

Emaye boyama cam tabak

| | 0 Yorum

Beykoz işi cam süsleme

| | 3 Yorum

Kavanoz boyama mumluk yapımı

| | 0 Yorum