Eflatun ve mor çiçekli kristal boncuklu takılar

-

Merhabalar. Yeni bir rüyam var. Eflatun, mor ve turkuaz renkli kristal taşlar ile tasarladığım “Eflatun ve Mor Çiçekler” isimli tasarımım ile karşınızdayım.

Spor kıyafetlerinizle uyum içinde kullanabileceğinizi düşündüğüm, dudak aparatı kullanılan bu takımı özellikle beyaz veya siyah bir t-shirt ile ön plana çıkarabilirsiniz.

Görünümü ve canlı renkleriyle “Eflatun ve Mor Çiçekler”; gün içinde modunuz düşük olsa bile size enerjik bir görünüm katacaktır.

Kolyesi, modelin boynunuza oturuşunu pekiştirmek amacıyla 18 cm çapı ile tek ölçü olarak düşünülmüş, bileklik boyu olarak ise 20,5 cm ölçü verilmiştir.

Kristal boncuklar ve dudak aparatı ile tasarımladığım bu takımı sararma, boyama veya solma olmadan uzun yıllar boyunca zevkle kullanabileceğinizi düşünüyorum.

Ayrıntılı özelliklerini maddeler halinde sıralayalım;

Kolye Çapı: 18cm
Bileklik Boyu: 20,5cm
Ağırlık: 72gr
Detaylı görsellerini Instagram hesabımda inceleyebilirsiniz.

Siparişlerinizi güven ve gönül rahatlığı içinde verebilirsiniz. Bunu pekiştirmek amacıyla; gönderim sırasında hasarlanmaması ve size ürün görsellerinde gözüktüğü kadar canlı haliyle ulaşması adına, “Eflatun ve Mor Çiçekler” takımına özgü paketleme kullanıyorum.

Benimle Instagram, Twitter, Facebook başta olmak üzere, tüm sosyal medya kanalları vasıtasıyla iletişime geçebilirsiniz. Sorularınızı cevaplandırmayı, beğeni ve yorumlarınızı merakla bekliyor olacağım.

Nihal’in Rüyası; rüyalarını yayınlamaya devam ediyor, takipte kalın.

Bir Cevap Yazın

nihalinruyasi

Nihal'in bir rüyası var...Yaklaşık 50 yıllık terzilik ve el işi tecrübesini miyuki boncuk, kum boncuk ve kristal boncuklardan oluşan takım, bileklik ve kolye tasarımları ile harmanlayarak sizlerin beğenisine sunuyor.

Kanaviçe işlemeli kolye yapımı

| | 1 Yorum

Keçeden kalp ve balıklı kolye

| | 0 Yorum

Makara kolye yapımı

| | 0 Yorum

Püskülerden kolye yapımı

| | 0 Yorum

Boncuklu yılbaşı kolyesi yapımı

| | 0 Yorum

Kristal ve incili kolye yapımı

| | 2 Yorum

İnci kolye yapımı

| | 0 Yorum

En basit kolye nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Kumaş ve boncuklardan kolye yapımı

| | 2 Yorum