Egzotik çiçek desenli mini etek

-

belden-lastikli-cicek-desenli-etek-modelleri-
Portakal mis gibi kokusuyla bizleri mest ettiği gibi canlı ve sıcak rengiyle de enerji verir. Egzotik çiçek desenli kumaştan ürettiğim bu yüksek bel etek tasarımım karşınızda!
Korsaj bölümünde kullandığım bel lastiğinin seçimini de yine bu çok canlı renklere sahip kumaşın içerisinden yaptım. Fuşya pembe bel lastiği çok uygun bir renk seçimi oldu bence de. Eteğin sıcak yaz havasını destekledi. Polyester kumaşları normalde kullanmayı pek tercih etmesem de böyle parlak renkli desenli kumaşlarda kaçınılmaz oluyor çünkü pamuklu kumaş tercih etmiş olsaydım, üzerindeki renkler birkaç yıkamada solabilirdi. Bu yüzden baskının canlılığını korumak için polyester doğru seçim. Başka avantajları da var tabii ki polyester kumaşların. Örneğin kolay kolay buruşmuyorlar. Yıkadıktan sonra ütülemeden kullanabiliyorsunuz. Aşınmalara karşı doğal kumaşlara oranla çok daha uzun süre dayanabiliyorlar.

belden-lastikli-cicek-desenli-etek-modelleri
Bu etek tasarımımda deseni ve havası gereği biraz mini tabir edebileceğimiz kısa bir etek boyu kullanmayı seçtim. Yine yandan fermuarlı ve yüksek bel olarak tasarladım her zamanki gibi. Fermuarı da bel lastiği ile aynı renkte, fuşya pembe.
Özellikle yaz aylarında alışverişe çıkarken, arkadaşlarla buluşmaya giderken vs. giymek için ideal.

belden-lastikli-cicek-desenli-etek-modelleri-2
Çok renkli olduğu için desenin içerisinden herhangi bir rengi seçip düz renkte bir atlet ve ya bluz ile kombin yapmak çok kolay.
Beyaz ile sadeleştirmek çok akıllıca ve şıklık için pratik bir çözüm.
Daha detaylı bilgi için bloguma tıklayın! :)

Beril Öke Gülen

Bir Cevap Yazın

paperfaces

Sanal mağazası:

http://www.sanalpazar.com/dukkan/Paperfaces__u778973

Balon etek nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Balon etek modelini çok severim. Siz de balon etek nasıl dikilir merak ediyorsanız burada yapım aşamalarını çok güzel resimlemişler. Ben de aşağıya aktardım.   Önce iç kısmını oluşturacak kumaşı bu...