Pazartesi, Aralık 5, 2016
Ekmek Sepeti veya Çok Amaçlı Kutu Yapımı

22

Ekmek sepeti olarak ya da banyonuzda ve yatak odanızda sabunlar, takılar, fularlar için kullanabileceğiniz çok amaçlı kutulardan siz de yapmak ister misiniz?O zaman burada, burada ve burada çeşitlerini görebileceğiniz kutu/sepet çalışmalarımın yapım aşamalarından size de özetle bahsedeyim.

Yuvarlak kutu/sepet yapmak için sert ve esneyebilen malzemenizden uzun bir şerit kesiyorsunuz. Aynı ölçüde kestiğiniz kumaşın altını keçeyle biyeliyorsunuz ve şeridi içine geçiriyorsunuz. İki tarafından birleştirip, tel zımbayla ya da dikerek yuvarlak hale getiriyorsunuz. Oradaki kötü görünümü kapatmak için keçeyle dekoratif bir süsleme yapmalısınız ama bu süslemenin içeride de devam etmesi gerektiğini unutmayın.Çemberinizin ölçüsündeki taban yuvarlağını kumaştan kesip (telalamayı unutmayın ya da onun da içine sert malzeme koyun), taban ve çemberi yine keçe biyeyle birbirine monte edin. Üstüne bir de mumlu ip kullanarak el dikişi süslemesi yaparsanız daha hoş görünecektir.;-)Kare, dikdörtgen şekilde yapmak için yine aynı aşamaları takip ediyorsunuz. Artık nasıl bir kumaş kullanacağınız ya da nasıl bir süsleme yapacağınız tamamen sizin zevkinize kalmış.;-)Kolay gelsin.:))(Daha detaylı bilgi için danışabilirsiniz.:))

22 YORUMLAR

  1. çok hoş olmuş. süper bi ekmeklik kutusu olarak kullanabileceğimiz gibi tokalarımızı koymak için de güzel olur bence. ama o renkerin uyumunu tutturmak gerekir tabii resimdek gibi.

  2. Sitendeki kalplilere bayıldım tabii, favorilerimden biri ya kalpler. Ama hepsi çok gözlıcı, eminim hepsi hemen satılacaktır. Ellerine, fikrine sağlık.

  3. Bestenida, teşekkür ederim.:) Bu kutuların ölçüsünü ben büyük yaptım ama daha küçük yapılıp toka vs. için de kullanılabilir.Renk uyumu da artık herkesin zevkine kalmış. ;-)Yamalı Bohça, çok teşekkür ederim. Evet, çok kullanışlı oluyor bu kutular. Dağınık toplayıcı.;-)Figen Abla, nereye gitmiş yorumun?:) Olsun sen gelmişsin, yeter.;-)Banuca, bunlar benim en eski yaptığım modellerimden. Yani satış işi tamamdır.;-) Ben kendime de kalplilerin setinden yaptım ve kullanıyorum. Gerçekten mutfağa çok renk veriyor.:)Sybella, çok teşekkür ederim. En sevdiğim kontrast renklerdir turuncu ve mavi.:)İnda, teşekkür ederim ve hoşgeldin.;-)

  4. Çelebi 74, çok teşekkür ederim.:)Tuanaderin, çoook teşekkür ederim.:) Beğenilmek ne güzel.:)Kriizantem, nasıl güzel bir iltifatta bulunmuşsunuz :) çook teşekkürler.:)

  5. anneciğimmmmm neler yapıyorsun böyle kuzum? Gerçi güzel kırlnetlerini pasajdan biliyordum ama bunları görmemiştim. Harikasın

  6. Kriizantem, çooook teşekkür ederim. Beğenileriniz benim için çok kıymetli.:)Embir, bunlar blogumda var ama daha hiç gün ışığına çıkarmadıklarım da var.:) Zamanla paylaşırım sizlerle. Çok teşekkür ederim.:))))