El yapımı bez bebek örnekleri

-

el-yapimi-oyuncaklar-bez-bebek-modelleri-1
Merhaba Butik Rabia’nın al yanaklarıyla başladı benim dikiş maceram. Daha önce hiç dikiş bilmezken komşumuz Rabia ablanın kalıbıyla diktim ilk bebeğimi ve uzun bir süre giydiremedim. Sonra Tilda bebeklerle devam ettim hikayeme, hikayemin tamamı ve eski yazım blogumda.
Fakat yaptığım bebeklerin kafa yapısı sürekli küçük geliyordu.. Her üç dört bebekte bir kalıbı yenileyip kafa kısmını büyütüyordum. En son hali :)
Yüzünü kumaş boyasıyla boyadım. Kumaşın üzerine hatları çizdim. Boyadım ve sonra kalıbı çizdim. Son olarak dikip doldurdum.

Bu bebeğin yüz hatlarını grafiker arkadaşım çizdi ve boyadı. Ayakları ayakkabı veya çorap havası vermek için kumaş boyasıyla uygun bi renge boyadım.

Üzerine ise bir tunik diktim. Kol ve etek ağzı kenarlarını küpürle süsledim. Beline pantolonunun renginde kemer taktım.

Bereleri bebe yünüyle örüp birisini kurdele ile birisini kumaştan yaptığım gül ile süsledim..

Umarım beğenmişsinizdir.. Mutlu günler dilerim.. :)

Bebeklerimin Diyari

Bir senedir dikişle uğraşan.. Hayal kurmayı seven ve bir gün gerçekleşeceğine inanan.. Renkleri seven.. Rengarenk kumaşları ve bez bebek dikmeyi seven.. Boyaları seven.. Örgü örmeyi seven.. Bir genç kız :))

3 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın