El yapımı bez bebek şablonları

-

el-yapimi-oyuncak-bebek-kaliplari-3
El yapımı bez bebeklere bayılıyorum. Hem nostaljik oldukları için, hem alışveriş çılgınlığı dünyasında kendi oyuncağımızı kendimiz yapma şansını değerlendirdiğimiz için. Elde yapılmış, dikilmiş bez bebek ile büyüyen çocukların daha iyi çocuklar olacağına inanıyorum :) Bez bebek dikmek için illa ki dikiş makinesi şart değil ama tabii ki işleri kolaylaştırır. Ben daha önce keçeden iki bebek diktim (resimleri nerde derseniz bravo bana, çekmeden vermiştim bebekleri), ikisini de elde dikmiştim ve sevimli olmuştu. Bu sırada bazı bez bebek şablonları aramıştım, internette genellikle bedava şablonlar çok iyi olmuyor. Onlardan bir kısmını derledim. Bence iş görüyorlar. Tek yapmak gereken büyüterek çıktısını almak. Veya ben şöyle yapıyorum: Tablette istediğim kadar büyüttüğüm şablonları kopya kağıdı ile kopyalıyorum, sonra kullanıyorum. Çok basit olanları bakarak da çizdiğim oluyor. Onlardan bir kısmını ve yeni bulduklarımı bir derleme yaptım, belki kumaş bebek yapmak isteyenler faydalanır.

Tombik bez bebekler ya da uzun ince Tilda bebekler için birkaç şablon bulabilirsiniz bu derlemede. Keçeden melek bebek, yılbaşı temalı kumaş bebekler, keçeye ya da kumaşa rahatça uygulayabileceğiniz basit şablonlar bir arada.

el-yapimi-oyuncak-bebek-kaliplari-2 el-yapimi-oyuncak-bebek-kaliplari-1 el-yapimi-oyuncak-bebek-kaliplari el-yapimi-oyuncak-bebek-kaliplari-6 el-yapimi-oyuncak-bebek-kaliplari-4 el-yapimi-oyuncak-bebek-kaliplari-7 el-yapimi-oyuncak-bebek-kaliplari-5

bez-bebek-sablon

Bir Cevap Yazın

kahvesevmem

az marifetli, çok meraklıyım. kahve denince ben yokum.

Bez canavar oyuncak

| | 0 Yorum

Bez bebek – 48 cm

| | 0 Yorum

Peluş Angry Birds oyuncakları

| | 0 Yorum

El yapımı yöresel bebekler

| | 0 Yorum

Sevimli bez bebek modelleri

| | 0 Yorum

El yapımı peluş oyuncak bebekler

| | 1 Yorum

Kumaş oyuncaklar – Küstüm bebek

| | 0 Yorum

Bez bebek – puantiyeli elbiseli kumaş oyuncak

| | 0 Yorum