Perşembe, Aralık 8, 2016
Ayraç şeklide mukavvadan davetiye

Ayraç şeklide mukavvadan davetiye

4

kitap-ayraci-seklinde-mukavvadan-davetiye
Birinci sınıf okutuyorum ve okuma sevincimizi paylaştığımız bir okuma bayramı yapalım istedik. Öncelikle bir köy okulunda çalıştığım için bu tür etkinlikleri yapmak hem maddi hem de manevi anlamda çok zordur. Bu süreçte yaşayacağım sıkıntıları bile bile yola koyulmak bende manevi bir yıkıma sebep olsa da sonuçta güzel şeyler ortaya çıkarmak bütün çektiğim sıkıntıları unutturdu bana. Şunu diyebilirim ki bir köy okulunda bile istenince çok güzel şeyler başarılabiliyor. Evet zor mu zor, orası ayrı bir konu ama biz öğretmenler olarak fedakarlık boyutunu biraz fazla zorlamalıyız. Gelelim davetiyemize… Kullanışlı bir davetiye olsun sonrasında da değerlensin istedik ve kitap ayracı şeklinde tasarladım. Kalın mukavva, pembe minik çiçekler, beyaz tabak altı servislerinin en minik olanlarından, su taşı ve pembe kurdeleler kullanarak yaptık davetiyelerimizi. Çok da beyeni topladı davetiyelerimiz. Arkasında yine okuma bayramımızın tarih yer ve saat kısmını gösteren bilgileri de yazınca davetiyemizi tamamlamış olduk.
Okuma bayramımız için detaylı bilgi ve fotoğraflara ulaşmak isterseniz blogum 
İnstagram hesabım

4 YORUMLAR

  1. Yüreği kocaman , sevgi dolu öğretmenim ❤️❤️❤️❤️
    Sevgi ekiyorsun , umarım bu ekinler fazlasıyla boy verir …
    Bu ülkenin sevgi ve şefkatle büyümüş çocuklara ihtiyacı var…
    Cansın …

  2. Sevgili Leynum, ne güzel sözler bunlar, bazen insanın Okadar çok ihtiyacı oluyor ki, manevi yıkımlar çok ama çok yaşıyorum ama Yinede umudumu yitirmemekte çalışıyorum, yitirmemek zorundasın diyorum işte öyle bir noktada bu sözlerin motive edici olma özelliğiyle bana Can veriyor, sabır veriyor, güç veriyor, en güzelide senin gibi düşünen insanların varlığını yürekten hissetmek olsa gerek ????????