El yapımı deri cüzdan modelleri

-

Merhaba 10marifet ailesi. El yapımı deri cüzdan modelleri ile karşınızdayım. Daha önce tasarladığım deri çantalarımı paylaşmıştım sizlerle. İlk çalıştığım cüzdan modelleri aşağıda fotoğraflarını göreceğiniz fermuarlı büyük boy cüzdanlardır. Kapak arkasındaki bölmeye büyük boy cep telefonu konulabiliyor (bu model aynı zamanda çanta işlevi de görebiliyor). Bu sebeple benim günlük olarak kullanmayı tercih ettiğim model :) Daha sonra pratik, az yer kaplayan ve daha hafif olan, minik model cüzdanları yaptım. Fotoğrafından da görüleceği üzere, 1 adet bozuk para cebi 1 adet de kartlık olarak tasarladım. Teyzem “hem bozuk paramı hem cep telefonumu alsın, hem de anahtarlığım olsun” deyince yeşil olan deri cüzdan modeli ortaya cıktı. Kadın cüzdanlarının yanında erkek cüzdanları da yapıyorum deriden.
Cüzdan yapımından kısaca bahsedecek olursak; önce yapmak istediğim modeli deri üzerine çizerek kesiyorum. Eğer deri vaketa ise; üzerine desen çizerek yakma aletiyle yakıp sonrasında deseni ve cüzdanı renklendirme şansımız var. Deri eğer boyanmış ise, bu durumda yeniden desen çizme şansı yok. Dikim işleminden sonra aplike şeklinde ya da zımba ile süslemeler yapılabiliyor. Vaketa deriye ebru çalışması da yaptım oldukça iyi sonuç verdi. Boya kuruyunca renkler açıldı. Daha fresh oldu. Cüzdan modellerimden bazıları aşağıda.
Instagram hesabımdan da diğer cüzdan ve deri çanta modellerimi inceleyebilir ve arzu ederseniz bana ulaşabilirsiniz :)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Merhaba, Mühendisim. Bir kaç yıldır sitenizi ilgiyle takip ediyorum. Gerçek deri kullanarak tamamen el üretimi çantalar, cüzdanlar ve deri aksesuarlar yapıyorum. Benim hikayem, İş hayatının stresinden kurtulmak için boş vakitlerimde örgü örmekle başladı. Ördükçe keyif aldım, mutlu oldum. Dikiş makinesi kullanamıyordum elde bez çantalar, örtüler diktim. Makine aldım kot çanta dikmeye başladım. Daha sonra bir arkadaşım bana deri kursunu önerdi, o gün bugündür deri hayatımda. Yaptığım ürünlerin sayısı artıp, yakın çevremde beğenilmeye başlayınca ve talep gördükçe bu konuya daha fazla eğilmeye karar verdim. “Hayat paylaştıkça güzelleşir” sözünden hareketle artık bende buradayım. Tüm çalışmalarımı görmek ve iletişime geçmek isterseniz instagram hesabımı takip edebilirsiniz. Öğrenilecek çok şey, yapılacak çok iş var. Bana müsaade :)

Kumaştan basit cüzdan dikimi

| | 2 Yorum

Kumaştan güzel ve basit bir cüzdan dikimi aşamaları buldum ve paylaşmak istedim. Bunu sadece cüzdan olarak değil, makyaj çantası, el çantası, kumaş clutch gibi değerlendirmek için çeşitli boylarda da dikebiliriz....