Cuma, Aralık 9, 2016
El yapımı güllerle süslü kalp yastık

El yapımı güllerle süslü kalp yastık

4

kalp yastık
Sizlerle bugün metrelerce saten kumaş ve saatlerce emek harcayarak hazırladığım el yapımı güllerle süslü kalp şeklindeki yastık / kırlent tasarımımı paylaşmak istiyorum!
Üç ton mavi saten kumaş kullandım bu yastığı oluşturabilmek için en dışta petrol mavisi, orta bölümde koyu nane (mint) rengi ve tam ortada ise turkuaz renkli güller kullandım. Her gül yaprağını, tek tek kestim, kenarları açılmasın diye yakma tekniğiyle sabitledim, bu üç boyutlu formu almalarını da dikerek sağladım.
Bu el yapımı gülleri, kalp şeklinde kesmiş olduğum petrol mavisi saten kumaşın üzerine tek tek elde diktim.

kalp yastık
Yukarıdaki ise aynı yastığın farklı versiyonu. Bu kalp yastıkta ise iki ton mavi saten kumaş kullandım. Dışta turkuaz, içte petrol mavisi.

kalp yastık
Arka bölümünü ise düz olarak tasarladım, markam “paper faces“in siyah üzerine beyaz etiketini diktim üzerine.

kalp yastık
Yukarıdaki fotoğrafta da yanında bulunan fermuar detayını ve etiketi görebilirsiniz. Kalp yastıkların içi elyaf dolguludur, gerekli olursa içini boşaltıp yıkayabilirsiniz.
Bu yastıklar / kırlentler, bahar gelirken salonunda, yatak odasında çiçekler açsın isteyenler için harika bir seçenek olabilir. Dilerseniz söz yastığı ve ya nişan yastığı olarak da kullanabilir, yüzüklerinizi, bu şık yastıklarda sunabilirsiniz. Detaylar blogumda.

Paylaş
paperfaces
Satış için ulaşabilirsiniz:

4 YORUMLAR