Cumartesi, Aralık 3, 2016
el yapımı sütyen

el yapımı sütyen

33

sütyenimizi de kendimiz yapabiliyorsak dikişte bayağı ilerlemişiz demektir, bana öyle geliyor, çünkü sütyen yapımı zor şeylerden biri. yapana alkışşş :) yapım aşamaları için bakınız:

yapım aşamaları için part 1 , part 2 ve part 3 e bakabilirsiniz.bunlar da hoşunuza gidecekeski sütyenden..?ilginç kilotkendi kilodunu kendin yaptshirtten külot yapımıtshirtten bikiniye

33 YORUMLAR

  1. ramazanda böyle canım benim :D ramazanda tangalar donlar ne sütyenler. :Dpet mi nasıl yani:D merak ettim bak şimdi hangi yazıda hatırlıyo musunuz?

  2. ayy bende baktım ona bence hiç sağlıklı deil her değiştirilmesi gerektiğinde makine başınamı koşucaz ped yapmak için xD ama kilolu insanlar var bebek bezi kullanan belki onlar için faydalı olabilir sanırım galiba :S bu arada südyen sanki komik olmuş :D ama bebek emziren yada krem falan kullananlar için gayet iyi olduğunu düşünüyorum bi ilaç veya krem için güzelim südyenlerimizi kirletmektense böyle bişeyi kirletmek daha mantıklı geliyo bana =)

  3. bebek bezi malzemeleriyle büyükler için külot satılıyo.çok kullanışlı hasta yada şişmanlar için ideal.bedenleride var.ihtiyacı olan onlardan alsın.fiyatıda çok uygun 12 tanesi 5 tl gibi.

  4. uzun zamandır sessiz sedasız yapılanları izleyip,yorumları okuyup çıkıyordum,üretim dönemimde olmadığım için yorumda yapmadım.. suçluluk psikolojisi gibi bişimidir nedir..ama bugün beni çatlattınız kızlar…başka işimiz mi yok birde sütyenimizi kendimiz dikicez,kocaları zengin edecez diye kendinize eziyet etmeyin:))işlerinizi keyfe dönüştürün…yaranamazsınız erkek milletine nasıl olsa:))üstüne üstlük birde ped dikicem..listeye birde ped ilave eder adamı yollayıveririm markete alır gelir.))öleee bedava ekmek yokk:))nekkaa ekmek , okka köftee………..

  5. yenihayat felsefene hayran kaldım :) sütyen konusunda haklısında, ped konusunda konu para değil, çevre bilinci. çevrecilik. o yüzden sana hak veremeyeceğim ama katılıyorum ben de tabi ki. uğraşmaya değmez. başka konuları halledelim önce pede kadar daha neler var..

  6. yokumdiyor diyor ki;şu gazoz muhabbetini de bi anlayamadım?

    hiç gülesim yoktuu yerlere yattım, Allah iyiliğini versin emii..yıllardır nuri alço gazozumuza ilaç koydu bizi uyuttu haberin yokmU:)))

  7. ayrıca çevre bakımından pedlere bende karşıyım ama kolaylık dolayısıyla kullanıyorsak..en azından çöplerimizi doğru yerlere atalım..sahillerde çocukların altını değiştirilip orta yere bezi bırakıp gidenlerden nefret ediyorum..pedini ulu orta yerlere atanlardan nefret ediyorum..bir kadın olarak utanıyorum….önce bu terbiyeyi öğrenmemiz lazım….çok şey değişir…

  8. heee şuuu gazozz. :) ben alya ile ilgili bi anı fln diye düşünmüştüm :Pyenihayat çok haklısın katılıyorum. nasıl insan onlar bi türlü anlayabilmiş değilim zaten.