Elbise şeklinde dantel bebek şekerleri

-

bebek şekeri
Tülay Hanım’a yeniden minik Masal bebeği için bir şeyler hazırlamak beni çok mutlu etti. Normalde vaktim olmadığı için bebek şekeri ya da lavanta kesesi siparişleri kabul etmiyorum. Hemen bu işi yapan emekçilere yönlendiriyorum bana başvuranı. Tülay Hanım’ın ne istediğini duyunca önce kabul etmedim. Ama ikna kabiliyeti hayli yüksek çıktı bu enerjik hanımın! Masal’ın mevlüdü (ya da şimdilerde moda olan deyimle ”baby shower” partisi) için hazırladıklarımı sizinle paylaşmak istedim – elbise şeklinde bebek şekeri. Minik bebek elbiseler diktim, etek altlarına isteğe göre badem şeker dolusu torbacıklar ya da lavanta kesecikler yerleştirilip sunum yapılabiliyor. Masal bebeğin mevlüdüne gelecek misafirlerine güzel bir hediye olarak verilmek üzere hazırladım. Laf aramızda ilk diktiğim elbisecik bir şeye benzemiyordu – direkt çöpün dibini boyladı :D Ama işi kabul etmiştim bir kere – başarmaktan başka şansım yoktu.

bebek şekeri
Lavanta keseli bebek şekeri bu elbiseler dikimi için şantuk kumaşla dantel, taşlı inci boncuklar ve kollar için de hazır taşlı dantel kullandım. Hazır olduklarında askılara asıp standa yerleştirmek kaldı sadece. Standın arka tarafında elbiselerin devamı var – bu sefer farklı bir modelin görselleri pek yakında burada ve blogumda paylaşacağım.

bebek şekeri

3 yorum gelmiş

  1. aylar

    resim yüklerken yazı yazma sırasında ne kadar da dikkatsizmişim, DİREKT yerine DİREK yazmışım, hediye verilmek üzere ” hediye vermek üzere” yazmışım. Özür dilerim, sanırım her zamanki acelem bunun sebebi!

  2. aylar

    hmmm anladım. Yok o değil de, ben defalarca bakıyorum yazdıklarıma, onaya yollamadan önce ama kaçırıyorum işte Aylin Hanım, böyle ”direk” mirek yazınca beni cahil cühela sanmasınlar istedim :)

Bir Cevap Yazın

aylar

Bebek şekeri sepeti yapımı – pembe

| | 0 Yorum

Kız ve erkek bebek şekeri modelleri

| | 0 Yorum

Deniz kızı bebek magneti

| | 0 Yorum

Amigurumi kuzu anahtarlık ve magnet

| | 0 Yorum

Keçe kuş magnet

| | 0 Yorum

Keçe lavanta kesesi bebek hediyelikleri

| | 0 Yorum

Güneş nakışlı lavanta kesesi bebek hediyelikleri

| | 0 Yorum

Pembe magnetli mevlüt hediyelikleri

| | 0 Yorum

Keçe anahtarlıklı doğum hediyelikleri

| | 0 Yorum

Keçe melek kanadı bebek şekerleri

| | 0 Yorum

Kokulu taş bebek şekerleri

| | 0 Yorum

Keçe arı magnetli bebek şekerleri

| | 0 Yorum

Filli balonlu magnet – bebek şekerleri

| | 0 Yorum

Melekli bebek mevlüt hediyelikleri

| | 0 Yorum

Mika kutuda bebek şekeri

| | 0 Yorum