Elektrik Kablosu Makarasından Ne Yapılır?

-

değerlendirme örnekleri
O bir elektrik kablosu makarası. Üzerinde dekupaj yaptığım baharat kavanozları kuruyor. Uzun bir süre ham haliyle oradan oraya dolaştı. Sonunda ne olduğuna bir bakın tık tık

değerlendirme örnekleri

16 yorum gelmiş

  1. esinsel

    Bayılıyorum böyle yeniden değerlendirmelere,ellerine sağlık.Gülsümcüm bloguna yorum yazamıyorum,daha doğrusu açamıyorum ne kadar neden ola ki bir fikrin var mı canım?

  2. GGuven

    Sanırım tam sen açmak istediğinde ben düzenleme yapıyordum. Yeni resim ekledim konuya. Bir daha denersen başaracağını düşünüyorum. Çünkü başka yorumlar geliyor. İnşallah daha büyük bir sorun yoktur.

  3. GGuven

    Aaa.. hiç beklemiyordum yorumlarınızı. Hale-hale , nulka, sibeltunay, gülden… çok teşekkür ederim. Bu sehpa tamamlandığında o kadar mutu olmuştum ki, bu mutluluğum ancak yorumlarınızla anlam kazanacaktı. Teşekkür ederim hepinize.

  4. ssserpil

  5. shane

    nefis nefis. yani o kadar güzel olmuş ki, hem doğal görünüyor hem de harika bir yeniden değerlendirme olmuş. tebrik ederim.

  6. senayatilgan

  7. GGuven

    Teşekkürler Şenay, Sehpa 3 ayaklı. AMa kızkardeşim ayakları hiç sevmedi ve ham dal kullanmamın çok daha iyi olacağını söyledi. Onu haklı buldum. Şimdi nasıl daha uyumlu bir ayak yapabileceğimi düşünüyorum. Hatta diyorum acaba ağaç dallarından daha kalın ve kıs ayaklar yapıp altlarına da tekerlek mi yerleştirsem. Belli ki bir makara daha bulmam ve yeni bir deneme yapmam gerek.

  8. senayatilgan

    Benim sehpam da 3 ayaklıda bu kadar benzerini ellerinizle ve ucuza yapmış olmanız etkiledi beni. Sadece 3 ayakta sorunum şu oluyor kızım üzerine çullandığında devrilme olasılığı var… 4 ayaklılarda bu sorun olmuyor.. Ben neden 4 ayaklı almadım diye yakınmıştım hep :)
    Ayrıca makarayı öyle kolay bulabilme olasılığınız varsa bir ikizini yapıp koyun, seri üretime geçin :)

  9. GGuven

    Önerin için çok teşekkür ederim Şenay. Aslında ben de ürettiğim bazı özel tasarımları seri olarak çalışmak istedim ama sanırım tembel bir yapım var. Hobi olarak bana büyük heyecan veren çalışmalar, işin içine seri üretimin zorunluluğu girince tüm cazibesini yitiriyor. Bugüne kadar yaptığım bir çok tasarım sevdiklerimin evini süslüyor. Devamını yapmadığım için de sergileme şansım bile olmuyor. Umarım ileri de bu tembelliğimden dolayı pişman olmam.

Bir Cevap Yazın

Mama kutusundan vazo yapımı

| | 4 Yorum

2014’ün ajandasından 2015’in çantası

| | 0 Yorum

Meyve suyu kutusundan masa saati yapımı

| | 0 Yorum

Bant rulosundan takı kutusu yapımı

| | 2 Yorum

Kadehten dekoratif mumluk yapımı

| | 0 Yorum

Metal kutusundan dekoratif mumluk yapımı

| | 0 Yorum

CD kutularından duvar panosu yapımı

| | 0 Yorum

Mandallardan sepet yapımı

| | 0 Yorum