embir’in yılbaşı maskı

-

İşte buda tüylü tacımın ikinci parçası olan tüylü maskım. Nasıl buldunuz? Yüzüme azıcık büyük oldu ama neyse… Yapılış detaylarını embir‘de bulabilirsiniz.

embir

13 yorum gelmiş

  1. aytacrafts

    esrarengiz embir:))güzel olmuş,böyle kokoş uyku maskesi yapmayı düşünüyorum.senin geçen günkü penguenden yaptım,fotoğrafladım eklicem bekle,

  2. acemihobici

    kız biraz küçült onu, şaşı olmuşsun!!!!! ama çok güzel olmuş, tüylü müylü, çok severim ben maskeleri, hiç takmışlığım yoktur ama severim işte.yılbaşında parti var galiba???

  3. fiamma1

    Sevgili embirim güzel olacakmış olmasına da ortadaki ayrığı fazla tutmuşsun bu yüzden sert bir ifade katmış sana, ama yine de güzelliğini maskeleyememiş:))

  4. embir

    ya evet farkındayım kalıp biraz büyük oldu, neyse diğer yaptıkların daha düzgün kalıplar ama onlarda böyle süslü değil:))

  5. SEMYIL

    embircim :))) yine güldürdün beni….canım empirim,, ortasına pile yap istersen :)))sen ne yapsan ne taksan yakışıyor …:)))bu resmine bakınca kirpik kesme geldi aklıma gece gece:))) bu saate kadar çalışınca işte hafif hafif kaçıyorlar :)))benimkiler…

  6. DenDenAk

    Geçen sene yaratıcı drama dersinde maskeler yaptırmıştım öğrencilere. Bu senede olsaymış ne güzel örnekler var şu anda elimde.

  7. embir

    figen ablacım teşekkürler çok naziksiniz. Biz facebook da beraberiz, sizde var mısınız bilemedim. 10Marifetin grubu da var orada. Ben embir kujular ismi ile kayıtlıyım eklemek isterseniz diye yazıyorum.Sema ablam canımmmm, pile fikri daha iyi olur aslında ama burnum acır:)) Neee saat kaçta yattınız yahu?Dendenakcım başka zaman yine kullanılır, illaki kullanırsınız.

Bir Cevap Yazın