Çarşamba, Aralık 7, 2016
embir’in yılbaşı maskı

embir’in yılbaşı maskı

13

İşte buda tüylü tacımın ikinci parçası olan tüylü maskım. Nasıl buldunuz? Yüzüme azıcık büyük oldu ama neyse… Yapılış detaylarını embir‘de bulabilirsiniz.

13 YORUMLAR

  1. esrarengiz embir:))güzel olmuş,böyle kokoş uyku maskesi yapmayı düşünüyorum.senin geçen günkü penguenden yaptım,fotoğrafladım eklicem bekle,

  2. kız biraz küçült onu, şaşı olmuşsun!!!!! ama çok güzel olmuş, tüylü müylü, çok severim ben maskeleri, hiç takmışlığım yoktur ama severim işte.yılbaşında parti var galiba???

  3. Sevgili embirim güzel olacakmış olmasına da ortadaki ayrığı fazla tutmuşsun bu yüzden sert bir ifade katmış sana, ama yine de güzelliğini maskeleyememiş:))

  4. ya evet farkındayım kalıp biraz büyük oldu, neyse diğer yaptıkların daha düzgün kalıplar ama onlarda böyle süslü değil:))

  5. embircim :))) yine güldürdün beni….canım empirim,, ortasına pile yap istersen :)))sen ne yapsan ne taksan yakışıyor …:)))bu resmine bakınca kirpik kesme geldi aklıma gece gece:))) bu saate kadar çalışınca işte hafif hafif kaçıyorlar :)))benimkiler…

  6. Geçen sene yaratıcı drama dersinde maskeler yaptırmıştım öğrencilere. Bu senede olsaymış ne güzel örnekler var şu anda elimde.

  7. figen ablacım teşekkürler çok naziksiniz. Biz facebook da beraberiz, sizde var mısınız bilemedim. 10Marifetin grubu da var orada. Ben embir kujular ismi ile kayıtlıyım eklemek isterseniz diye yazıyorum.Sema ablam canımmmm, pile fikri daha iyi olur aslında ama burnum acır:)) Neee saat kaçta yattınız yahu?Dendenakcım başka zaman yine kullanılır, illaki kullanırsınız.