Embir Yavruağzı Güllü Tacı

-

Yine tac süsledim anacımmmm:)) Yapılış detaylarını embir‘de bulabilirsiniz.

embir

26 yorum gelmiş

  1. Figen abla

    embirim bu güzel surat sen misin?(maşallah)tacın çok şeker,çok şık…zikzak yerine,taca dolasan da olurmuş…çok şık..carmen gibi :)))

  2. embir

    evet tacı takan benim, güya buzlu cam yaptım ama yoğunluk az olmuş:)) güzel yorumlarınız için teşekkür ediyorum arkadaşlar. Aytacım benim saçlar zırt pırt değiştiğinden yakında başka bir renkle de çıkabilirim :)))

  3. polyanna 69

    emboş, ay ben seni balkabağına çevireceğim derken yanlış sihir yapıp peri kızına çevirmişim ya.fıstığım benim.süslüsün de yani …ne güzel oturtmuşsun gülleri..yoksa bu yavuağzı””” renkli tokayı tekin acar kozmetikten mi aldın? ay şaka şaka… özledin mi beni:)yani yorumun ana teması öyle güzel yapmışsın ki çok lüks mağazalarda satılan tokalardan olmuş.lafı uzatmasam olmazdı di mi,bana yakışmaz:)bir de güle güle kullan diyelim…. G Ö N D E R:))

  4. embir

    esinselcim canım benim teşekkürler.Polyannacım, geyik insanı yahu yerim seni ben, eğlenceli yorumlarını okumak büyük keyif. İltifatların içinde ayrıca teşekkürler.

  5. polyanna 69

    aşk-ı memnu sana emboş:( ben sana peri kızı diyorum sen beni boynuzlu geyik ettin.oldu mu şimdi emboş.eh alacağın olsun..:)birgün görüşürüz seninle:)

  6. embir

    :)))boynuzlu etmedim yahu, alakasız olacak ama arkadaşlar arasında bizimde bir geyiğimiz vardır. Boypar, boyparı tüm seçkin parfümerilerde bulabilirsiniz. Boypar: boynuz parlatıcı:))Not: konunun seninle alakası yok, sadece hayvanlar alemini öğrenmeye çalışıyorum:))

  7. polyanna 69

    biz küstük emboşla herkes duysun. arkadaşlarım siz ona söyleyin.:)…. bundan sonraki yorumlarım aynen şöyle olacak.E.S. G. G .K

  8. embir

    fiammacım teşekürler canım, ikocumu kendim yapmıştım ama hangi siteydi unuttum geçen başka bişi yapayım dedim sadece southpark sitesindekini bulabildim. Çok eğlenceli sizlere de öneririm:)

  9. acemihobici

    embir o kadar güzel saklamışsın ki suratını, hiç belli olmuyorsun :))ellerine sağlık, çok güzel olmuş, sana da çok yakışmış, eeee, güzele ne yakışmaz?

  10. embir

    ay ayyy ayyy teşekkürler kızlar zaten 10marifete üye olmak için güzellik şart, hepimiz güzeliz hepimiz marifetliyiz:))

  11. cocuklacocuk

    Embir’cim ya bu yazına o kadar çok gittim geldim ki, yorum yazackken bir şeyler oldu pc den kalkınca yazamadım. nasıl sevindik flu da olsa koyduğun fotoya, taç da sen de çok güzelsin, sevgiler

Bir Cevap Yazın