Pazar, Aralık 4, 2016
Embir Yavruağzı Güllü Tacı

26 YORUMLAR

  1. embirim bu güzel surat sen misin?(maşallah)tacın çok şeker,çok şık…zikzak yerine,taca dolasan da olurmuş…çok şık..carmen gibi :)))

  2. evet tacı takan benim, güya buzlu cam yaptım ama yoğunluk az olmuş:)) güzel yorumlarınız için teşekkür ediyorum arkadaşlar. Aytacım benim saçlar zırt pırt değiştiğinden yakında başka bir renkle de çıkabilirim :)))

  3. emboş, ay ben seni balkabağına çevireceğim derken yanlış sihir yapıp peri kızına çevirmişim ya.fıstığım benim.süslüsün de yani …ne güzel oturtmuşsun gülleri..yoksa bu yavuağzı””” renkli tokayı tekin acar kozmetikten mi aldın? ay şaka şaka… özledin mi beni:)yani yorumun ana teması öyle güzel yapmışsın ki çok lüks mağazalarda satılan tokalardan olmuş.lafı uzatmasam olmazdı di mi,bana yakışmaz:)bir de güle güle kullan diyelim…. G Ö N D E R:))

  4. esinselcim canım benim teşekkürler.Polyannacım, geyik insanı yahu yerim seni ben, eğlenceli yorumlarını okumak büyük keyif. İltifatların içinde ayrıca teşekkürler.

  5. aşk-ı memnu sana emboş:( ben sana peri kızı diyorum sen beni boynuzlu geyik ettin.oldu mu şimdi emboş.eh alacağın olsun..:)birgün görüşürüz seninle:)

  6. :)))boynuzlu etmedim yahu, alakasız olacak ama arkadaşlar arasında bizimde bir geyiğimiz vardır. Boypar, boyparı tüm seçkin parfümerilerde bulabilirsiniz. Boypar: boynuz parlatıcı:))Not: konunun seninle alakası yok, sadece hayvanlar alemini öğrenmeye çalışıyorum:))

  7. fiammacım teşekürler canım, ikocumu kendim yapmıştım ama hangi siteydi unuttum geçen başka bişi yapayım dedim sadece southpark sitesindekini bulabildim. Çok eğlenceli sizlere de öneririm:)

  8. embir o kadar güzel saklamışsın ki suratını, hiç belli olmuyorsun :))ellerine sağlık, çok güzel olmuş, sana da çok yakışmış, eeee, güzele ne yakışmaz?

  9. ay ayyy ayyy teşekkürler kızlar zaten 10marifete üye olmak için güzellik şart, hepimiz güzeliz hepimiz marifetliyiz:))

  10. Embir’cim ya bu yazına o kadar çok gittim geldim ki, yorum yazackken bir şeyler oldu pc den kalkınca yazamadım. nasıl sevindik flu da olsa koyduğun fotoya, taç da sen de çok güzelsin, sevgiler