Eski bebek arabası yenileme

-
Eski bebek arabası yenilemek iyi bir fikir. Torunun doğumunu beklerken bu bebek arabasını bir satış sitesinde gördüm. Fiyatı çok uygundu. Belirtildiğine göre, mekanizması iyi ve sağlamdı ama döşemesi eskimişti. Resimlerinde ısrarla döşemesinin eskiyen bölümünü gösteriliyordu. Hiç önemli değildi, ben onu öyle bir döşerdim ki sahibi bile tanıyamazdı… Nitekim de öyle de oldu. Henüz bebeğin cinsiyeti belli değildi, ben de pembe ya da mavi renk seçimine girmeden, ortalama bir seçimle grili pembeli bir kombinasyon yaparaktan bu elbiseyi pusete giydirdim, artı ayak örtüsü veya portbebe gibi bir zımbırtı da dikip elyaflayıp yorganladım. Böylece soğuk havada da rahatça binebilecek arabaya torunum. Arabanın katlanan üst kısmındaki pencere kısmına dokunmadım, oranın da çevresinden kılıfı geçirdim.
Sizin için de fikir verici olmasını umarım. Aşamalarını fotoğraflayamadım ama yine de eski bir bebek arabasının yenilenince de nasıl güzel ve kullanışlı olduğunu göstermek istedim.  

8 yorum gelmiş

  1. fiamma1

    Canım harika:)ellerine sağlık ve Önder bey cokk haklıııı:)) Dogru kişinin eline geçtiğine nasılda memnun olmuştur.Bak bak doyamıyor insan yeni gibi olmuş yani gibisi fazla yeni bu yeni:))

  2. nalana

    Amerikaya giderken bu araba da gitti.sözde ikiyıl kalacakları için de dönerken atarsın getirmezsin demiştim.Fakat bildiğin olaylar sonunda dönerken beraberimizde geldi .Bu da arabanın gezentisi …İtalyada doğup Türkiyeye gelip ordan 5 ay LA yapmak gene Türkiyeye dönüp hayatının sonunda muhtemelen Batıkent çöplüğüne düşmek….çooook acıklı çooook

  3. banuca

    Nalancığım, gerçekten çok güzel değerlendirmişsin. Bence bu puset çöplüğe düşmeyi haketmiyor, sen onu gene yenileyip, değiştirip yeni bebeklere gönderirsin.

  4. fiamma1

    canım çöplüğe sakın atma bunu mutlaka bunu kullanacak bir bebek bulunur civarda oyle cabuk buyuyor ki cocuklar herşey yeni hatta kullanılmadan kücülüyorlar. biz eskiden bizden buyuklerden küçülenleri giyerdik ablamdan bana benden kuzenlere hatta anne arkadaşından bizlere:)

Bir Cevap Yazın