Eski camlı vitrin kapaklarından ayakkabılık

-

mobilya-yenileme-fikirleri-kendin-yap-ayakkabilik
Yine bir geri dönüşüm projesi :) Marangozdan farklı bir amaç için aldığım ancak daha sonra bu iş için kullandığım eski vitrin kapakları (camlılarından) camlarını çıkarttırıp, ayaklarından da 20’şer cm kestirmiştim. Uzun süre ayakkabılık baktım, eskitme mobilya tarzında çok az bulabildim. Bulduklarım da hem pahalı geldi hem kargo işi sıkıntılıydı. Hal böyle olunca evde ev sahibinden kalma 4 parça mdf parça ile bu kapakları birleştirmek en mantıklı yol oldu. Yukarıdaki fotoda henüz üç raf var. Dördüncü rafı da taktıktan sonra kapaklar, arkalık ve üst raf için ölçü aldım ve tekrar marangozun yolunu tuttum. Bu arada merakımdan boya işini önceden hallettim tabii. Yine beyaz polisan x1 anti angig boya ve üstüne de akrilik mavi (tonu tutturma için yeşil ve taft renklerini karıştırdım) boya kullandım. Bu arada kapaklar üstten aşağı doğru açılıyor (iki adet), henüz kulp işini halletmedim. Malzemeler oldukça ağır, ben de tek başıma işe girişmiş olunca ufak tefek hatalar kaçınılmaz oldu tabii. Ve son olarak da aralara mukavvaları boyayıp dekupaj yaptım. Şimdi severek kullanıyorum :)

mobilya-yenileme-fikirleri-kendin-yap-ayakkabilik-

3 yorum gelmiş

  1. Önce yatak başını gördüm hemen arkasından ayakkabılık geldi, cesaretinize ve azminize hayran oldum. Çıkardığınız işler çok güzel, tebrikler.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Masa ve sandalye takımı yenileme

| | 9 Yorum

Bir kış masalı temalı sandalye kılıfı

| | 2 Yorum