Çarşamba, Aralık 7, 2016
Eski kitap sayfası ve tava saat

17 YORUMLAR

  1. Teşekkürler. Ben öyle keyifle çalıştım ki herkesin beğeneceğini umuyor ve hevesle yorumlarınızı bekliyorum.

  2. bayıldım çok ilginç ve farklı bir saat olmuş :) bu tava saatin çok fonksiyonel olduğu kesin mesela :
    Evin beyi eve geç kaldı
    kadın elinde tava saatle kapıda ‘adam kaç saat oldu nerdesin yahuuu’ diye bir sinir bağırır
    adamda ‘saat kaç ki ” der
    kadında ‘al saati bak’ deyip tava saati adamın başına geçirir .
    böylelikle tava saat modelimiz hem saat görevini ,hem de kadının kocasının kafasına vuracağı tava görevini yapmış olur efem :)
    yani bir taşla iki kuş :D
    ellerinize, fikrinize sağlık :) bakın ne güzel hikaye çıktı bu farklı saatten yahuu :)

  3. walla benim adam geç değil, hiç gelmedği için hala çekmecede boyanmış ve bir şekle girmeyi bekleyen tava saatim var.Ellerinize sağlık, ben de çok seviyorum bu saatlerii
    Filizciiim, bitince saana yollim ben saati .))

  4. fılızcııımmm ıyıelsmış olmana sevındım özlettın kendını ıkı gunluk basagrında bıle:)) öldüm gulmekten yaaa…senın yuzunden yazacagım yorumları hep unutuyorum…gguven cım copk begendım ama hep bu fılızın yuzunden laf karısıyooo:)))

  5. Hmm.. Zulaltanın adı Filizmiş demek ki. Özür dilerim. Ben hep Zülal diyordum. Umarım bir daha aynı hatayı yapmam. Onun şen yazıları insana yaşama sevinci veriyor. İyi ki varsın Filiz.

  6. Sevgili Selcen, verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim. Filiz’in bloguna gittim hemen. Tabii senin bloguna da uğradım. İkinizin de izleyicinizim artık :)

  7. hfyizdiz yorumun için teşekkür ederim.Tavanın kulpu olmazsa saatin esprisi kalmaz diye düşünüyorum. Amacım sıradışı bir şey yapmaktı ama senin fikrin de hoş. Neden olmasın?