Eski Kotlardan ayakkabı –Süpppeeerrr!!!

-

Eski kotlardan herşey yapıldı aama ben bunu ilk defa görüyorum.Harika bir ayakkabı olmuş..denemekte fayda var..Burada..

13 yorum gelmiş

  1. boncuk hanim

    Eski kotlardan herşey yapıldı aama ben bunu ilk defa görüyorum.

    Yaa ben de ilk defa görüyorum ve duyuyorum.:))) Bu site kendini aştı bence.Her seferinde beni hayretten hayrete düşürecek bir yada birkaç çalışma çıkıyor karşıma.İnsanlarımız ne kadar akıllılar.Bu ayakkabılar öyle aman aman güzel durmuyor aslında ama değerlendirmeyi ve bunu üreten zekayı alkışlamak lazım.Şıkşıkşıkşıkık….

  2. moonless

    Şıkşıkşıkşıkık….

    çok tatlı… :))))Ben niye düşünemiyorum bunları yaaw …. :(((Gerçekten güzel olmuş arkadaşlar dimi…yapana benden yıldızlı pekiyi.

  3. asyayaren

    evet gerçekten zekayı kutlamak lazım ……benim niye aklıma gelmedi diye hayıflanmak lazım….bakıp bakıp fırsatım olunca mutalaka yapıcam deyip durmak lazım…..amannnn çok da güzel durmuyo zaten deyip boşvermek lazım…..çaktırmadan da böyle bir şeyi akıl edemediğim için çatlamam lazım :DDDDD

  4. moonless

    son yorumları görmemişim başka birşey ararken tesadüfen gördüm arkadaşlar kusura bakmayın.kuşe kağıtlı nihaleyi evde denedim canım, lakin annem babam vazgeçirdi. Dergilerden yaptım ve bali ile yapıştırayım ruloları dedim. Babam Sıcak bişey koyunca bali tencereye yapışmaz mı dedi. Annem kağıt boyaları tencerelerde kalmazmı dedi. (En çok kullandığım günlük tencerelerim Eternity’nin şu çiçekli olanları)Bunları duyunca da vazgeçtim.Aslında nihale yerine yemek servisi yapmak gerek ondan.. Asıl o şık olur bence.. Onu da dedim, aralarına ekmek kırıntısı kaçmaz mı dediler… Ben de bitirdiniz beni yaaa dedim. :)))Dilekcim.. 2009 senesi içerisinde bir günün 30 saate çıkmasını diliyorum canım belki kabul olursa daha aktif olmayı planlıyorum… :)))))))

Bir Cevap Yazın