Pazartesi, Aralık 5, 2016
Eski Mısır Esintileri

26 YORUMLAR

  1. nefertiti ben de senin gibi eski mısır döneminin hastasıyım.Eski mısır’la ilgili okumadığım kitap kalmamıştır heralde.Yastık boyamada kullandığım desenlerden elimde 15-20 tane var, istersen fotokopilerini çektirip, adresine gönderirim.Pelos, betula, neduk beğenmenize çok sevindim, teşekkürler.Betulacım, rize keteni üzerine deseni geçirdikten sonra pebeo’nun kumaş boyaları ile ve ince bir fırça ile boyadım.Sonrada 000 numara fırça ile etrafına kontür çektim.3 gün sonra da kumaşın boyanmamış tarafından buharsız ütü ile ütüledim.

  2. gerçekten çok güzel olmuş tekrar ellerinize sağlık diyorum ben biraz daha marjinal bişey istiyorum masa örtüsünün kenarlarına hiyeroglif çalışması yapmak istiyorum bakalım :)

  3. betulacım, örtü kenarına hiyeroglif harika bir fikir.Hiyeroglifleri kumaş boyası ile boyayabilirsin veya ahşap boyamada kullanılan boyutlu boya(hatta simli olanı) da kullanılabilir.Boyutlu boyanın içinde aynı zamanda tutkal var, elde yıkanınca hiçbir şey olmuyor.Daha önce denemiştim.Teşekkürler esinsel.

  4. Noblesse ellerine sağlık. Çok güzel olmuşlar. Eşim ve ben eski mısır figürlerine hayranız zaten bunlara bayıldık.Ah keşke ben de evimde yastık kullanabilsem de yapsam ama köpeğimiz macho izin vermiyor ne yazık ki…

  5. Ben bunu nasıl atlamışım yaa, harika olmuşlar, detayları ne kadar güzel çalışmışsın, bu desenleri pano olarak gördüm ama, yastık olabileceği hiç aklıma gelmemişti. Detayla rharika, ellerine sağlık noblesciiğim.

  6. Eski Mısır figürlerinden 2 tane daha boyayıp, tablo yapıp çerçeveletmiştim.Bu tarz desenleri seviyorsanız ve Macho yastıklara düşmansa, boyadıktan sonra çerçeveletebilirsiniz er1403.Beğenmenize çok sevindim.Gelinciğin dünyası, kriizantem, akoni çok çok teşekkürler.

  7. Çok çok çok güzel olmuşlar. Bunları satsanız kapışılır vallahi. :))) Ben de eski mısır hayranı olarak, hazır odamı baştan sona o tarz döşemeye hazırlanıyorken, bir an önce alayım da malzemeleri yapayım. =) Ellerinize sağlık. İlham kaynağım oldunuz, çok teşekkürler.:))))

  8. çok teşekkür ederim crazylittlething.Benimde salonumun bir köşesi mısır figürleriyle dolu;boyadığım ve çerçevelettiğim tablolar, yastıklar, Mısır’dan aldığım heykeller, papürüsler, bok böceği, puflar, örtüler….Satışa gelince…o ayrı bir maharet işi, ben pek beceremiyorum, sevgiler.

  9. Umarım diğer çalışamlarını da paylaşırsın. Gerçekten görmek isterim. Çünkü çok yaratıcılar ve sanki hazır alınmış gibi :) Renk uyumu desen o ayrı bir güzel. :)) Herneyse.. Zaten insan bunları satmaya kıyamaz. :)

  10. aaaa çok güzelmiş bu. Yastık severim mısırın hertürlüsünü severim(közde patlamış haşlama bi de bunlar:)) kumaş boyama da severim e daha ne olsun. Bnm de kumaş boyama uyduruklarım var sennki şahane olmuş usta işi bunlar. Ellerine sağlık:))

  11. sibel, cikolatamolmadanasla, belinda çok teşekkür ederim, bu gece benim mutlu gecem heralde.Eski Mısır’la ilgili herşeyi ben de çok severim.