Eski Mumları Değerlendirin

-

Evinizde erimiş,eskimiş mumlarınızı tekrar eritip farklı kaplara koyarak onlara yeniden hayat verebilirsiniz. Üstelik bunu yapmak için uzman olmaya gerek yok,yalnızca yaratıcılığınızı kullanın yeter.

Evdeki mumlarınızı kullanmadığınız bir kabın içine parçalar halinde koyun.Bir kaba su doldurun,su doldurduğunuz kabın içine mumların bulunduğu kabı oturtun.Su dolu kabı ocakta ısıtın. Alttaki su ısındıkça mumlarınız erimeye başlayacak su gibi sıvı bir hal alacaktır.

Hazırladığınız bu sıvı mumu evinizde bulunan farklı kaplara döküp ortasına da eski mumunuzun filtresini keserek yerleştirebilirsiniz.

Tatilde deniz kenarından topladığınız deniz kabuklarının içine , su takımınızın çatlayan ama atmaya kıyamadğınız bardaklarına, içindeki mumu bitmiş mum kaplarına ve buna benzer aklınıza gelebilecek bir çok değişik şekilde eskiyen mumlarınızı değerlendirip dekorasyonunuza ucuz ve basit bir yolla fayda sağlayabilirsiniz.

9 yorum gelmiş

  1. cantaci

    elinize sağlık çok güzel olmuş ben bu mum işini parafinle yapmayı denedim ama çok başarılı olamayınca bıraktım.ama bu yaptığınız eskileri değerlendirmek açısından çok güzel:)

  2. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Nerede görmüştüm ya bulamıycam şimdi de marifette gördüm sanırım hatırlamıyorum ceviz kabuklarına da koymuşlardı böyle bu taktikle yapılan mumları. Tahminime göre -gerçi denemeden kesin bir şey diyemem- ceviz kabuğuna doldurduğumuz mumlar suda yüzer mi acaba???

  3. cantaci

    fraise bende ceviz kabuğundan yapılmış mumları derya baykalın dergisinde görmüştüm belki sende orada görmüşsündür.

  4. embir

    ya ben bile eklemiş olabilirim dediğini hatırladım. Ben küçükken yapardım eski mumlardan mum yapmasını ortasına eski fitili koymak pek mümkün olmuyordu neticede o da yandığı için kalmıyordu bende yorgan ipi koyarak yapıyordum onu hatırladım :))

  5. kondor

    yorgan ipi işe yarıyor mu embir. Bu ip piyasa satıyor mu? bilemediğimden ben de hep bu uygulamadan geri durmuşumdur.

  6. embir

    Evet işe yarıyordu sonuçta mumu erittiğimiz için yorgan ipinin her tarafı mum oluyor bu da onun hemen yanmasını engelliyordu.

Bir Cevap Yazın

Mumdan yapılmış mumluk

| | 0 Yorum

Ortancalı mumlar

| | 0 Yorum

İp yumağından mumluk

| | 1 Yorum

Hindistan cevizi kabuğundan mumluk

| | 3 Yorum

Ahşap mumluk

| | 5 Yorum