10 yorum gelmiş

  1. SEMYIL

    siyah beyazın asaleti de bir başka oluyor.gerçekten çok güzel olmuş.panjur değil sanki dolap kapağı gibi göründü bana nedersiniz ?

  2. sergun

    kesinlikle çok güzel olmuş, desen güzel gösteriyor sanırım, çok hoş..dolap kapağından yapmışlar

  3. kriizantem

    Haklısın üstad da valla gidip almaya utanırım. Kapının önüne konmuşları mı alıcam, yoksa gidip sahibinden mi isteycem:) Fahri çöpçü olarak önerin nedir?

  4. kriizantem

    Çok hoşsun ya. İyi güldüm valla. Tamam üstad önerilerini kesinlikle uygulayacam. Eee tecrübelinin hali başka tabii..

  5. artemis921

    Yorumları okuyunca bir kere daha baktım ve evet haklısınız dolap kapağından yapmışlar. Ben aynı yerde duran panjurları görünce e ingilizce de çat pat ve ortaya çıkan işin güzelliği de tartışılmaz, panjur diye sallamışım gari :))) İdare ediverin :)))

  6. sesiber

    Geçen kış yaşlı ve yanlız yaşayan bir komşumuzun dışarıda odun koyduğu sandığa göz koymuş, yüzümü karartıp yerine aynı işi görecek kapaklı çamaşır sepetlerinden alabileceğimi söyleyip sandığa talip olmuştum. Bu kadar kıymet verdiğimi görünce kadının gözü açıldı vermedi sandığı bana, hala da caaanım sandığa odun koyuyor.

  7. embir

    :) Neduk abla ya süpersin. Benim bir arkadaşımda aynı dediğiniz gibi sokakta gördüğü konsol aynasını evine gelen arkadaşını tehdit ederek onunda yardımıyla yağmurlu birgünde almış, sizin yorumunuzda bana onu hatırlattı.

Bir Cevap Yazın

Kendin yap sandalye kaplama çalışması

| | 4 Yorum

Tahta sedir kaplama

| | 1 Yorum

Merdiven altı yenileme

| | 4 Yorum

Kaplama komodin nasıl yenilenir?

| | 0 Yorum

Mobilya boyama – sandık yenileme

| | 2 Yorum

Masa ve sandalye takımı yenileme

| | 9 Yorum

Koltuk kılıfı nasıl dikilir?

| | 3 Yorum

Bir kış masalı temalı sandalye kılıfı

| | 2 Yorum