21 yorum gelmiş

  1. dilevser

    ellerinize sağlık.. çok şık olmuşlar.. benimde sehpalarıma gözüm takılıyor bu ara dekupaj yapsam diyordum ama böyle de olabilir.. iyi fikir.. teşekkürler..

  2. sewooo

    arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim.yorumlarınız bizi çok mutlu etti.düşünenler için çok iyi bir fikir çünkü kullanımı çok rahat,tavsiye ederim.

  3. sesiber

    Ben buna yorum yazmıştım uçmuş. Hatta sormuştum sehpadaki oymalı kısımları kaplarken zor oldu mu diye.Neyse çok hoş bir geri dönüşüm olmuş gerçekten. Ellerinize sağlık.Bir de sehpa ayaklarını siz mi boyadınız?

  4. fiamma1

    Ellerinize sağlık çok hoş olmuş, bu altı yapışkanlı koçtaşta satılan derilerden mi bunlar? Millet bavul kaplıyormuş harıl harıl, inanamadım, ama sehpa fikri çok hoş…

  5. sewooo

    sesiber ;öncelikle teşekkürler.sehpanın oymalı kısımlarını kaplarken cok zor olmadı.ayaklarını tamamen üst tabakadan ayırıp kapladık.resimde de görülebilir. sehpanın ayaklarını boyamadık.kendi rengi.ama annem metal rengine boyamak istiyor.fiammal;yorumunuz için teşekkürler.annem deriyi pazardan aldı.altı yapışkanlı derilerden değil.keşke öyle olsaydı.kaplamak daha kolay olurdu sanırım.bizde silikonla yapıştırdık artık:)

  6. ozlemyr

    Çok güzel olmuş elerinize sağlık. Son zamanlarda da çok moda. Nereye baksam deri tepsi ve sehpalar.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin